اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل آسیب‌دیدگی؛

2 دوچرخه‌‌سوار از حضور در مسابقات بازماندند

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته پزشکی سیزدهمین دوره مسابقات تور دوچرخه‌ سواری میلاد دو نور گفت: دو دوچرخه‌سوار دچار حادثه شده در مرحله اول مسابقات از حضور در مراحل بعدی مسابقات بازماندند.‌

2 دوچرخه‌‌سوار از حضور در مسابقات بازماندند
ناصر عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در مرحله اول مسابقات دوچرخه‌سواری میلاد دو نور که در شهر شازند برگزار شد متاسفانه دو دوچرخه‌سوار به نام‌های رحمت میرزایی از خمین و سجاد طاهری از اراک به علت ترکیدگی چرخ ‌دوچرخه دچار مصدومیت شده و از حضور در مراحل بعدی رقابت‌ها بازماندند.
وی تصریح کرد: بلافاصله بعد از وقوع این حادثه عوامل پزشکی تور وارد عمل شده، اقدامات پزشکی اولیه را انجام داده و این دو نفر را به بیمارستان ولی عصر(ع) منتقل کردند که خوشبختانه مشکل خاصی برای آنها پیش نیامد، اما به دلیل ضرب‌دیدگی از حضور در مراحل بعدی مسابقات بازماندند.
مسئول کمیته پزشکی سیزدهمین دوره مسابقات تور دوچرخه‌سواری میلاد دو نور ‌با بیان اینکه از زمان استارت رقابت‌ها هیئت پزشکی استان مسئولیت کمیته پزشکی سیزدهمین دوره مسابقات تور دوچرخه‌سواری میلاد دو نور را عهده‌دار شد،‌ تصریح کرد: به منظور سرویس‌دهی به حادثه‌دیدگان احتمالی این رقابت‌ها هماهنگی‌های لازم با اورژانس، هلال احمر و بیمارستان ولی‌عصر به عمل آمد که خوشبختانه تا امروز مشکل خاصی در این زمینه به وجود نیامده است.
مسئول کمیته پزشکی سیزدهمین دوره مسابقات تور دوچرخه‌سواری میلاد دو نور بیان داشت: در طول سه روز زمان برگزاری این تور 10 دستگاه آمبولانس به صورت ثابت و چهار دستگاه به صورت سیار مسابقات را پوشش دادند و تاکنون به استثنای آن دو مورد حادثه روز گذشته  مشکل خاصی به وجود نیامده است.
عزیزی گفت: آمبولانس‌ و تیم‌های پزشکی تا پایان برگزاری رقابت‌ها این مسابقات را پوشش خواهند داد تا مسابقات در سلامت کامل برگزار شود.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول