اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهرماه امسال؛

قانون بهره‌وری نظام پرستاری کشور اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی سازمان نظام پرستاری کشور از اجرایی شدن قانون بهره‌وری نظام پرستاری کشور از اول مهرماه سال جاری خبر داد.

قانون بهره‌وری نظام پرستاری کشور اجرایی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج احمد نجاتیان بعد از ظهر امروز در پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران کشور در سنندج هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج فرهنگ ورزش، ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان پرستاران عنوان کرد و گفت: در راستای ارتقا فعالیت‌های ورزشی نوآوری‌هایی در برنامه‌ها به وجود آمده که امیدواریم تغییرات اساسی و مفیدی را به دنبال داشته باشد.
وی مشکلات معیشتی پرستاران و ساعات کاری طولانی را دغدغه آنان و مانعی برای پرداختن به ورزش در میان این قشر نام برد.
معاون فرهنگی سازمان نظام پرستاری کشور افزایش درآمد پرستاران را پیشنیاز پرداختن به بحث ورزش در میان آنان خواند و گفت: در دانشگاه علوم پزشکی کردستان از ابتدای سال جاری قانون ارتقا بهره‌وری شروع شده و از اول مهرماه این قانون در سطح کشور نیز اجرایی می‌شود که با اجرای آن و کاهش ساعات کاری پرستاران امیدواریم ورزش در میان آنان ارتقا یابد.
نجاتیان ایجاد امکانات و تسهیلات ورزشی در محیط کاری پرستاران را یکی از راه‌های ارتقا و ترویج ورزش در میان جامعه پزشکی و پرستاری عنوان کرد و گفت: امیدواریم به زودی بتوانیم امکانات و تسهیلات لازم را برای ورزش پرستاران در محل کار داشته باشیم تا بتوانند با نشاط و سلامتی بیشتر در خدمت جامعه باشند.
وی اختصاص بودجه را از مهمترین پارامترها در ارتقا سیستم بهداشت و سلامت کشور خواند و از مسئولان وزارت بهداشت خواستار افزایش اعتبارات در راستای ایجاد برنامه ورزشی مناسب برای پرستاران شد و بر آن تاکید کرد.
به گفته نجاتیان اگر برای کل جامعه پرستاری هزینه دو فوتبالیست اختصاص یابد کل مشکلات ورزشی جامعه پرستاری حل می‌شود.
وی به ارتقا فرهنگ ورزشی، سلامت و امنیت در کردستان اشاره کرد و گفت: ئظام توانسته است امنیت را در منطقه ایجاد کند و شاخص‌های بهداشتی در این استان به طور چشمگیری ارتقا یافته است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول