اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

تعرفه جدید آگهی‌های دولتی مطبوعات ابلاغ می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون مطبوعات، اطلاع رسانی و تبلیغات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به زودی تعرفه‌های جدید آگهی‌های دولتی مطبوعات ابلاغ می‌شود.

تعرفه جدید آگهی‌های دولتی مطبوعات ابلاغ می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمدجعفر محمدزاده پیش از ظهر امروز در نشست صمیمی با شماری از اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام اظهار داشت: ساز و کارهای اولیه این مهم تدوین شده و به زودی تعرفه جدید
آگهی‌های دولتی مطبوعات ابلاغ می‌شود.
وی ادامه داد: از سال 83 تاکنون هیچگونه تغییری در نرخ تعرفه‌های دولتی صورت نپذیرفته که این موضوع را به عنوان یکی از مسائل مورد پیگیری در دستور کار قرار دادم.
این مسئول اضافه کرد: در بدو ورود به سمت معاونت مطبوعات، اطلاع رسانی و تبلیغات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این موضوع را پیگیری کرده و نتایج مثبتی نیز حاصل شده است که به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.
محمدزاده تصریح کرد: معاونت مطبوعات، اطلاع‌رسانی و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه‌های مختلفی در حوزه مطبوعات و رسانه دارد که به مروز این برنامه‌ها محقق و اجرایی می‌شود.
معاون مطبوعات، اطلاع رسانی و تبلیغات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یکی از برنامه‌های مهم این معاونت ساماندهی و شناسایی خبرنگاران سراسر کشور است.
وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های معاونت مطبوعات، اطلاع‌رسانی و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیمه خبرنگاران است.
این مسئول اضافه کرد: برای بیمه خبرنگاران نیز برنامه‌های مختلفی تدوین شده که بخش نخست این برنامه اجرایی و در حال اجرایی شدن بخش دوم فعالیت‌ها هستیم.
محمدزاده تصریح کرد: در بخش نخست همه خبرنگاران متقاضی بیمه از طریق صندوق بیمه هنرمندان به سازمان بیمه تامین اجتماعی معرفی و از بیمه تامین اجتماعی بهره‌مند شدند.
معاون مطبوعات، اطلاع‌رسانی و تبلیغات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در گام بعدی که به تازگی در این راستا فعالیت شروع ‌شده کار بیمه تکمیلی خبرنگاران است که این فعالیت نیز آغاز شده است.
وی ادامه داد: خبرنگاران متقاضی بیمه تکمیلی نیز می‌توانند با نام‌نویسی از خدمات بیمه تکمیلی استفاده و بهره‌مند شوند.
این مسئول اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه‌های این معاونت پرداخت هدیه رئیس جمهور به مناسبت روز خبرنگار سال 90 به خبرنگاران است.
محمدزاده تصریح کرد:  مبنای پرداخت این هدیه و حتی تسهیلات احداث مسکن به خبرنگاران نام‌نویسی در سامانه سمان است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول