اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خبر داد:

راه‌اندازی پلاتو نمایش در دشتستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از راه‌اندازی پلاتو نمایش در دشتستان خبر داد.

راه‌اندازی پلاتو نمایش در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سید یونس محمدی بعد از ظهر امروز در جمع هنرمندان و روسای انجمن‌های فرهنگی و هنری دشتستان اظهار داشت: شهرستان دشتستان به عنوان یک شهرستان مذهبی و اصیل شناخته شده و نگاه اداره کل ارشاد به دشتستان به عنوان بزرگ‌ترین شهرستان استان یک نگاه ویژه است.
وی با اشاره به کمبود اعتبارات در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: بودجه تجهیزات ما در اداره ارشاد صفر است ولی ما تلاش میکنیم که در بحث تجهیزات و تعمیرات با تلاش و با توجه به قول‌هایی که وزارتخانه به ما داده، مشکلات را حل کنیم.
مدیر کل ارشاد استان ادامه داد: ما باید در وزارتخانه و سازمان برنامه و بودجه برای کسب اعتبارات تلاش کنیم و من از همین جا قول میدهم بودجه‌ای را امسال جذب کنیم که به مراتب از سال گذشته بالاتر باشد.
محمدی در ادامه با اشاره به ارتباط هنرمندان با اداره کل ارشاد اسلامی نیز گفت: هنرمندان به عنوان بازوی توانمند ارشاد و باید از پیشکسوتان هنر و صاحبان علم و اندیشه در همه جا استفاده کنیم تا بتوانیم کار را انجام دهیم؛ باید هنرمندان را جذب کنیم و به صحنه بیاوریم.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، توجه به کیفیت برنامه‌ها را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: نگاهمان نباید حجمی و سطحی باشد، بلکه باید به کیفیت برنامه‌ها توجه کرد و به جای این که چندین و چند کار را با هم انجام داد، باید تعداد کارها را کم‌تر کرده و کیفیت را بالاتر ببریم.
محمدی با تبریک موفقیت هنرمندان دشتستانی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی گفت: در دشتستان پتانسیل‌های فراوانی نهفته است که باید شناسایی شده و به کار گرفته شود و هرگاه که نام دشتستان بدرخشد، نام استان درخشیده و باعث افتخار ماست و وظیفه ما است که حمایت کنیم.
وی ادامه داد: باید به گونه‌ای فعالیت کنیم که دولت تقویت شود و در همه نظام‌ها و ملت‌ها در راستای تقویت دولت کار میکنند؛ چون دولت که تقویت شود، همه مشکلات کم کم حل میشود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از راه‌اندازی پلاتو نمایش در دشتستان خبر داد و اظهار داشت: ساخت پلاتو برای دشتستان و فعال کردن انجمن نمایش استان از مهم‌ترین اولویت‌های اداره کل ارشاد است و تمام توانمان را به کار میگیریم تا بتوانیم از پتانسیل‌های بالفعل و بالقوه استان در راستای توسعه فرهنگیمان استفاده کنیم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان نیز با بیان برخی از مشکلات ارشاد دشتستان گفت: نیمه‌تمام بون مجتمع‌های فرهنگی سعدآباد، شبانکاره و آبپخش، تعمیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان، تجهیز انجمن‌ها، عدم برگزاری شب شعر در سال جدید و عدم توانایی لازم برای تقدیر از نخبگان هنری و فرهنگی دشتستان از مهم‌ترین کمبودها و مشکلات در دشتستان است.
کرم باقری یادآور شد: کمبود نیروی انسانی در اداره ارشاد دشتستان و کمبود حقوق و مزایای پرسنل، نبود نگارخانه در شهرستان، کمبود بودجه، درخواست نمایندگی برای مناطق سعدآباد، بوشکان و ارم و نیز از دیگر دغدغه‌ها و مشکلات است که اطمینان داریم با تلاش بیوقفه مدیرکل جدید ارشاد مرتفع میشود.
در این نشست تعدادی از مسئولان انجمن‌های فرهنگی و هنری نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود برای تقویت فرهنگ و هنر دشتستان پرداختند.
انتهای پیام/خ20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول