اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  زنان و جوانان

مدعیان دروغین حقوق زنان/

حمایت از بیگانگان در اولویت برنامه‌های مدعیان دروغین حقوق زنان است

خبرگزاری فارس: یک استاد دانشگاه گفت: با مروری بر عملکرد مدعیان حقوق زنان روشن است که منافع غرب برای این افراد اولویت دارد، آنها در پشت تابلوی حمایت از زنان خود را پنهان کردند تا بتوانند حمایت بیگانگان را روز به روز برای خود افزایش دهند.

حمایت از بیگانگان در اولویت برنامه‌های مدعیان دروغین حقوق زنان است
سید‌رضا صدرالحسینی استاد دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار زنان باشگاه خبری فارس «توانا» اظهار داشت: موضوع زنان یکی از موضوعات اساسی در تفکر اسلامی است چرا که اسلام با تفکرات الهی خود و از طریق پیامبر اکرم (ص) نیمی از جامعه را از سیاه‌چاله‌‌ها خارج کرد و به آنها عزت و افتخار داد.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) در جریان پیروزی و پس از آن در پی احیاء این بود که بتواند با آموزه‌های دینی زنان را در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی وارد کند تا از توانمندی‌های نیمی از جامعه که زنان هستند، استفاده شود.

این استاد دانشگاه ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) نگاهی دقیق، اصولی و بر مبنای آموزه‌های دینی به زنان داشت و در مقابل ایشان نیز کسانی بودند که از حضور زنان در کنار مردان برای براندازی رژیم شاهنشاهی و دفاع از انقلاب اسلامی در هراس بودند.

وی افزود: چنین افرادی با استفاده از ایدئولوژی‌های وارداتی مانند تفکر فمینیستی تلاش می‌کردند تا این نیمه فعال جامعه را که پُشت سر بنیانگذار کبیر انقلاب و سپس رهبر معظم انقلاب قرار داشتند و برای اعتلای کشور تلاش می‌کردند را به شرایطی باز‌گردانند که منافع خودشان در آن قرار داشت و از سوی رهبران خارجی‌شان به آنها دیکته می‌شد.

صدرالحسینی بیان کرد: در فراز و نشیب دوران دفاع مقدس فعالیت‌ فراوانی از سوی زنان در راستای تجهیز جبهه‌ها صورت می‌گرفت ضمن اینکه این قشر از جامعه بعد از دفاع مقدس نیز در عرصه علمی و سازندگی کشور نقش مؤثری را ایفا کردند.

وی گفت: در چند سال گذشته افرادی با حمایت‌ بیگانگان در کشور تلاش می‌کنند تا دختران و زنان ایرانی را در میدان بازی منافع نظام سلطه قرار دهند تا از این طریق زنان در مقابل انقلاب اسلامی قرار گیرند.

این استاد دانشگاه افزود: متأسفانه برخی از افرادی که با علم و آگاهی در این منفعت‌طلبی نظام سلطه همکاری می‌کردند، کسانی هستند که نام خود را حقوقدان و طراح مبانی آزادی زنان معرفی می‌کنند ولی در حقیقت فمینیست‌هایی هستند که تمام تلاش خود را برای منافع غرب به کار می‌بردند.

وی ادامه داد: از جمله این افراد می‌توان به شیرین عبادی، تقوی، شرکت و صدری اشاره کرد؛ این افراد جزء کسانی هستند که از یک دهه قبل در تلاش بودند تا بتوانند بخش مؤثر و فعال جامعه یعنی زنان را به گونه‌ای در مقابل انقلاب اسلامی قرار دهند که البته موفق نشدند.

صدرالحسینی تصریح کرد: حتی در جریان اخیر آمنه بهرامی که دچار آسیب‌ شدید سوختگی ناشی از اسید‌پاشی شد، خانم تقوی به وی عنوان می‌کند که ما در صورتی می‌توانیم شما را تحت پوشش قرار دهیم که خود را به عنوان پناهنده معرفی کنید همچنین در مصاحبه‌های تلویزیونی اعلام کنید که به دلیل عدم حمایت‌ لازم از زنان در جمهوری اسلامی به خارج از کشور سفر کردید و در آنجا پناهنده شدید که آمنه شرایط آنها را نمی‌پذیرد.

وی بیان کرد: عبادی نیز در حمایت از تقوی که همگی از کسانی هستند که به نام حقوق زنان در خارج از کشور در رفاه کامل تحت حمایت نظام سلطه قرار دارند، اعلام کرده که ما در صورتی می‌توانیم شما را تحت پوشش قرار دهیم که از جمهوری اسلامی تبری بجویید و حکم قصاص را حکمی غیر انسانی معرفی کنید.

این استاد دانشگاه عنوان کرد: با مروری بر عملکرد این افراد روشن است که منافع غرب برای این افراد در اولویت قرار دارد، آنها در پشت تابلوی حمایت از زنان خود را پنهان کردند تا بتوانند حمایت بیگانگان را روز به روز برای خود بیشتر داشته باشند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف مدعیان حقوق زنان ضربه به جمهوری اسلامی است که با شعار اسلام و اسلام‌خواهی به میدان آمده‌اند؛ هدف آنان این است که نیمی از افراد مؤثر جامعه را در مقابل جمهوری اسلامی قرار داده و تضعیف جمهوری اسلامی از طریق حمایت از زنان را در دستور کار خود قرار دهند.
انتهای پیام/ر
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول