اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده رسمی کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی‌های ایران در یزد:

ثبت‌نام روابط عمومی‌های یزد تا پایان شهریور اعلام شد

خبرگزاری فارس: نماینده رسمی هفتمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی‌های ایران در یزد گفت: روابط عمومیهای استان یزد برای شرکت در سومین دوره انتخاب روابط عمومی‌های برتر کشور فقط تا پایان شهریورماه فرصت دارند.

ثبت‌نام روابط عمومی‌های یزد تا پایان شهریور اعلام شد
علی احمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: مدیران روابط عمومی استان یزد تا پایان ماه جاری فرصت دارند برای شرکت در سومین دوره انتخاب روابط عمومی‌های برتر کشوری آثار خود را در چهار بخش ویژه، اصلی، انتشارات و فعالان روابط عمومی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
وی با تاکید مجدد برای حضور فعال روابط عمومیهای استان یزد در سومین جشنواره روابط عمومیهای برتر اظهار امیدواری کرد: با توجه به فعالیت‌های خوبی که در چند سال گذشته از سوی شورای هماهنگی روابط عمومیهای استان یزد در راستای ارتقای جایگاه، دانش و روابط عمومی در این استان‌ انجام شده است، شاهد حضور فعال و پرشور روابط عمومیهای استان یزد در این جشنواره باشیم.
احمدیان خاطرنشان کرد: برای نخستین بار امسال نشان روابط عمومی، جایزه ویژه سال و جایزه برگزیده بهترین روابط عمومی طراحی شده و به سازمان‌ها و افرادی تعلق می‌گیرد که در تولید یک ایده و یا یک عملکرد مدیریتی، ایجاد بسترهای حقوقی و ساختارهای تخصصی، پاسداری از استانداردهای حرفه‌ای، تکریم شعور و آگاهی مردم و به طور کلی برای توسعه و اعتلای روابط عمومی کشور فعالیت‌های مشخص، تاثیرگذار و موثری انجام داده باشند.
وی با اشاره به اینکه فقط آثاری در این جشنواره شرکت داده می‌شوند که در حد فاصل سال 1389 تولید شده باشند، از روابط عمومیها خواست تا برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در جشنواره به سایت http://www.irancpr.ir مراجعه کنند.
هفتمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران 8 و 9 آبان‌ماه 1390 در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول