اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی:

پیشرفت‌های ایران در زمینه‌های علمی بینظیر است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور گفت: در حال حاضر ایران در بسیاری از زمینه‌های علمی پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای را کسب کرده است.

پیشرفت‌های ایران در زمینه‌های علمی بینظیر است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در سیزدهمین همایش سراسری اساتید بسیجی دانشگاه‌های کشور در محل سالن صبای صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی اظهار داشت: این امر به برکت وجود اساتید بسیجی مخلص و انقلابی در مراکز علمی و دانشگاه‌های کشور محقق شده است.
وی افزود: خشم استکبار و رژیم‌های معاند انقلاب اسلامی به گونه‌ای است که این خشم را به صورت ترور شخصیت‌های بالای علمی ایران بروز می‌دهند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط کنونی جهان باید اساتید بسیجی حضور متناسب‌تری را در تمام عرصه‌های علمی کشور داشته باشند.
وی ادامه داد: اساتید بسیجی کارهای فوق‌العاده‌ای را انجام دادند که دنیا متحول شده است.
نقدی با بیان اینکه هم اکنون سرعت پیشرفت‌های کشور در زمینه‌های علمی بسیار بالا و قابل توجه است، اظهار داشت: وقتی نقش یک استاد بسیجی به این مقدار در زمینه تضعیف دشمن بالا باشد، نقش یک تشکل مانند بسیج اساتید بسیار والاتر است.
وی اختلاف علمی کشور را با نظام‌های استکباری زیاد دانست و افزود: در حال حاضر در بسیاری از علوم ما از آنها پیشی نیز گرفته‌ایم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور با اشاره به دانش بیش از حد فرزانگانی چون دکتر مصطفی چمران، اظهار داشت: افرادی چون چمران تمام زندگی خود را برای کمک به انسان‌ها گذاشت.
وی خاطر نشان کرد: این فرد حتی در کوچک‌ترین مسائل رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس طرح‌های خارق‌العاده‌ای پیشنهاد می‌داد.
نقدی گفت: همچنین اگر چمران بود نمی‌گذاشت مشکلات اعتیاد و بیکاری در کشور به این میزان شیوع پیدا کند.
وی تاکید کرد: در همین راستا باید تغییر رفتار داشته باشیم تا همچون چمران‌ها به جامعه هدیه کنیم.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول