اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان غربی:

برنامه‌های فرهنگی منطبق با نیازهای جوانان باشد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: برنامه‌های آینده فرهنگی باید منطبق با نیازهای فزاینده جوانان برنامه‌ریزی و توسعه یابد.

برنامه‌های فرهنگی منطبق با نیازهای جوانان باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ابراهیم فتح‌الهی ظهر امروز در جلسه ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی فعالیت‌های فرهنگی در سال‌های اخیر را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی استان در سال‌های اخیر گسترده، ماندگار و اثرگذار است.
وی افزود: در سال‌های اخیر کارهای زیادی درحوزه فرهنگی در استان انجام گرفته است که به دلیل نیازهای فزاینده جمعیت جوان کشور این برنامه‌ها باید توسعه یابد.
به گفته فتح‌الهی باید سعی کنیم با بهره‌گیری از زبان هنر مخاطبان بیشتری را جلب کنیم و این امر نیز نیاز به برنامه‌ریزی اصولی و منسجم دارد.
این مسئول تاکید کرد: مسئولان فرهنگی باید برنامه‌های فرهنگی را با استفاده از روش‌های نوین طراحی و اجرا کنند.
به گفته وی در سال‌های گذشته برنامه‌های مختلفی در راستای ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در استان انجام شده که از غنای لازم برخوردار بوده‌اند که این برنامه‌ها باید منطبق با نیازهای روز جوانان و بهره‌گیری از تنوع لازم دوباره بازآفرینی و اجرا شوند.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی بیان کرد: باید به دامنه‌های اجتماعی توجه ویژه شود و برنامه‌های جنبی که در مساجد وجود دارد توجه ویژه کرد.
 دبیراقامه نماز آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: باید سعی کنیم ایمان جوانان را به بازدارنده تبدیل کنیم تا آنان را از معصیت دور کنیم.
علی برزگری افزود: باید برنامه‌های آموزشی، پژوهشی و عاطفی برای به میدان کشیدن جوانان و پاک ماندن آنان از گناه افزایش یابد.
در ادامه این جلسه اعضا در ارتباط با مصوبات شورای ستاد اقامه نماز استان بحث و تبادل نظر کردند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول