اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه آموزش دبستانی آموزش و پرورش یزد اعلام کرد:

اجرای طرح تعطیلی مدارس ابتدایی در یزد

خبرگزاری فارس: رئیس گروه آموزش پیش دبستانی و دبستانی اداره کل آموزش و پرورش یزد گفت: از ابتدای سال تحصیلی جدید،‌ مدارس ابتدایی استان یزد روز پنج‌شنبه تعطیل است.

اجرای طرح تعطیلی مدارس ابتدایی در یزد
محمدحسن رادمنش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: طرح تعطیلی پنج‌شنبه در مدارس ابتدایی در راستای تعامل هرچه بیشتر دانش‌آموزان دوره ابتدایی با خانواده‌ها و ایجاد فرصت بیشتر برای حضور دانش‌آموزان در منزل از ابتدای سال تحصیلی جدید در استان یزد و مدارس ابتدایی سراسر کشور اجرا میشود.
وی افزود: بر این اساس ساعت کاری دوره ابتدایی از 24 ساعت به 25 ساعت افزایش یافته و دانش‌آموزان روزانه پنج ساعت از شنبه تا چهارشنبه به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی میپردازند.
رادمنش عنوان کرد: با اجرای این طرح، زمینه تکشیفت شدن مدارس ابتدایی در شیفت ثابت صبح نیز فراهم شده و از این پس ساعت کاری مدارس ابتدایی از ساعت هشت تا 13 خواهد بود.
وی اظهارامیدواری کرد: در این طرح وضعیت تغذیه دانش‌آموزان ابتدائی به ویژه اهمیت دادن به صبحانه همچنین ساعت خواب مطلوب برای آنان رعایت شود.
رادمنش همچنین بر توجه جدی خانواده‌ها و مدارس در انجام فعالیت‌های فوق برنامه، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، شورای آموزگاران و فعالیت‌های اردویی در روزهای پنج‌شنبه تاکید کرد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول