اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان زرندیه:

نماینده مردم ساوه فردا در زرندیه تشییع می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان زرندیه از برگزاری مراسم تشییع پیکر نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی از ساعت 11 صبح فردا در این شهرستان خبر داد.

نماینده مردم ساوه فردا در زرندیه تشییع می‌شود
علیرضا هدایتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: حجت‌الاسلام حسین اسلامی نماینده مردم شریف ساوه و زرندیه در مجلس بامداد امروز در سن ۴۵ سالگی بر اثر ایست قلبی در بیمارستان شهید چمران تهران درگذشت که مراسم تشییع پیکر این مرحوم از ساعت 11 صبح فردا از مقابل مصلی این شهر برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه ساعت هشت صبح فردا مراسم ویژه‌ای به منظور انتقال پیکر  مرحوم اسلامی به شهرستان ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود، تصریح کرد: با انتقال پیکر این عزیز به شهرستان زرندیه مراسم ویژه‌ای در مصلی شهر زرندیه برگزار و  نماز به امامت حجت‌الاسلام علم‌الهدی امام جمعه زرندیه بر پیکر ایشان خوانده خواهد شد.
فرماندار شهرستان زرندیه گفت: بعد از خواندن نماز مراسم انتقال پیکر نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس به شهر ساوه با حضور مسئولان و مردم قدرشناس شهرستان زرندیه از میدان مصلی به سمت شهرداری برگزار و در نهایت پیکر ایشان به شهرستان ساوه منتقل خواهد شد.
هدایتی گفت: مراسم تشییع پیکر ‌نماینده ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در شهرستان ساوه از ساعت 14 و از میدان انقلاب با حضور مسئولان و مردم شهر ساوه از میدان انقلاب آغاز می‌شود.
به گفته وی طبق وصیت‌ مرحوم حسین اسلامی، پیکر ایشان در امامزاده سیدعلی اصغر(ع) شهرستان ساوه آرام خواهد گرفت.
حسین اسلامی از سوی مردم شریف ساوه و زرندیه در دوره‌های هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی حضور داشت.
وی در دوره هشتم سخنگویی کمیسیون اصل 90  قانون اساسی را برعهده داشت.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول