اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

سخنگوی انقلاب 14فوریه در گفت‌وگو با فارس:

آل خلیفه خانواده شهید 14 ساله بحرینی را به شهادت دروغین تهدید کرد

خبرگزاری فارس: سخنگوی انقلاب 14 فوریه بحرین گفت که رژیم آل خلیفه خانواده شهید جواد علی و برخی از شاهدان این جنایت را تحت فشار قرار داده و تهدید کرده که شهادت خود مبنی بر اینکه فرزندشان توسط نیروهای داخلی به شهادت رسیده را تغییر دهند.

آل خلیفه خانواده شهید 14 ساله بحرینی را به شهادت دروغین تهدید کرد
"عبد الروؤف الشایب" در گفت‌وگو با فارس با اشاره به شهادت جوان 14 ساله بحرینی گفت که جنایت کشتن "علی جواد" اولین جنایت رژیم آل خلیفه علیه کودکان این کشور نیست.

وی افزود: به جز علی جواد رژیم آل خلیفه تاکنون سه کودک شیرخواره را نیز در جریان حملات شبانه نیروهای امنیتی‌ به منازل شهروندان بحرینی و انداختن بمب و گازهای اشک‌آور جانشان را از دست داده و به شهادت رسیده‌اند.

وی افزود: رژیم بحرین هم اکنون به شدت خانواده شهید جواد علی و برخی از شاهدان این جنایت را تحت فشار قرار داده و آنها را تهدید کرده که شهادت خود را مبنی بر این‌که فرزندشان توسط نیروهای داخلی به شهادت رسیده را تغییر دهند.

پاداش 10 هزار دیناری برای شاهدان دروغین علیه شهادت عید

الشایب گفت: در حالی‌که رژیم آل خلیفه کشته شدن علی جواد بدست نیروهای خود را رد می‌کند، در همان حال اعلام کرده، به کسانی که از این موضوع اطلاع داشته و درباره آن شهادت دهند، 10 هزار دینار پاداش پرداخت خواهد کرد و این نشان می‌دهد که رژیم تلاش می‌کند، واقعیت کشته شدن علی جواد بدست نیروهای داخلی خود را تغییر دهد.

الشایب افزود: رژیم بحرین مادر این کودک شهید را تحت فشار قرار داده تا با تغییر اظهارات خود بگوید، کودک وی در یک حادثه رانندگی جان خود را از دست داده است.


آل خلیفه 40 مسجد و حسینیه را با خاک یکسان کرده است

سخنگوی جنبش انقلاب 14 فوریه تاکید کرد که از زمان آغاز انقلاب تاکنون ملت بحرین 40 شهید را تقدیم انقلاب خود کرده و رژیم آل خلیفه تاکنون 40 مسجد و حسینه را تخریب و با خاک یکسان کرده است.


وی با بیان این‌که حمایت غرب و آمریکا از آل خلیفه عیان و آشکار است، گفت: در حال حاضر آمریکا درصدد توسعه و گسترش پایگاه‌های نظامی خود در بحرین است.

الشایب افزود: براساس اسناد منتشره توسط ویکی‌لیکس اخیرا دیدارهایی میان  سران آل سعود و آل خلیفه و مقامات آمریکایی صورت گرفته و انتشار این اخبار موجب می‌شود تا اعتماد مردم به آل خلیفه بیش از پیش از بین برود.


انقلابیون بحرین تا تحقق اهدافشان از پای نخواهند نشست

سخنگوی جنبش انقلاب 14 فوریه تاکید کرد: با این‌که بحرین تاکنون شاهد انقلاب‌های بیشماری بوده اما این انقلاب با انقلاب‌های پیشین تفاوت داشته و تا تحقق اهدافش از پای نخواهد نشست که در آن تمام ملت بحرین حضور دارند، چراکه این انقلاب نه انقلاب طایفه‌ای و قبیله‌ای که انقلابی ملی است و شیعه و سنی در کنار هم در آن حضور فعال دارند.

وی با انتقاد از دوگانگی معیاری حاکم بر غرب گفت، جامعه بین المللی آشکارا مشاهده می‌کند که غرب به سرکردگی آمریکا چه برخورد متناقضی با انقلاب‌های سوریه و بحرین دارد.
 
انتهای پیام/++
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول