اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ

ویژه‌نامه «جهاد اقتصادی» شورای هماهنگی حرکت‌‌های جهادی منتشر شد

خبرگزاری فارس: دومین شماره از نشریه شورای هماهنگی حرکت‌های جهادی با عنوان «انتهای افق» ویژه «جهاد اقتصادی» به چاپ رسید.

ویژه‌نامه «جهاد اقتصادی» شورای هماهنگی حرکت‌‌های جهادی منتشر شد
به گزارش خبرنگار باشگاه خبری فارس «توانا»، شورای هماهنگی حرکت‌های جهادی که مسئولیت هماهنگی و تولید محتوای حرکت‌های جهادی را به عهده دارد، در جدیدترین نشریه تخصصی خود به موضوع «جهاد اقتصادی» با عنوان «پرونده ویژه جهاد اقتصادی» پرداخته است.

در صفحات آغازین این نشریه آمده است: "اگر ما به این نکته اعتقاد داریم که ولی فقیه، جانشین امام معصوم در زمان غیبت است و اوامرش واجب الاطلاعه است، باید تمام امور رزندگی خویش را بر اساس رهنمودهای این بزرگوار پیش ببریم. بد نیست یادی کنیم از داستان امیر المومنین و کمیل بن زیاد؛ در آن شب که کمیل پشت سر حضرت راه می‌رفت ولی فقط رد پای یک نفر مشخص بود."

در ادامه نیز بخشی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب با محوریت موضوعات اقتصادی که از سال 68 تاکنون نقل شده، آمده است. نامه شهید سید مرتضی آوینی به برادرش در خصوص جهاد سازندگی و یادداشتی با عنوان "ای کاش از لیبرال‌ها یاد می‌گرفتیم" از دیگر مطالب این نشریه است.

در بخش باب‌الجنة، سخنان آیت‌الله جاودان چشم‌نواز است و گفت‌وگو با سردار حاج سعید قاسمی با عنوان "مراقب باشیم خودمان به شاه جدیدی تبدیل نشویم" از قسمت‌های جذاب آن است. جهاد بین‌المللی، عنوان صحبت‌های یکی از اعضای جهاد سازندگی و نحوه تأثیرگذلری اردوهای جهادی پایان بخش باب‌الجنه است.

بخش‌های دیگر این نشریه شامل "جهاداقتصادی"، "رسانه"، "ادبیات"، "طنز" و زندگینامه جهادگران و شهدای جهاد سازندگی است. 30 سال جمهوری اسلامی = 200سال پیشرفت علمی، کنکاشی در خاکریز جهاد اقتصادی در مصاف با صهیونیزم جهانی است که گفت‌وگو با سردار کریم‌پور مشاور قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء را در بردارد.

معرفی کتاب، وبلاگستان‌ها، اخبار جهادی از بخش‌های پایانی این نشریه است. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این نشریه با شماره 26311638 و 26313975 تماس حاصل کنند.
انتهای پیام/و
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول