اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه

مدیرکل آموزش بعثه در گفت‌وگو با فارس خبر داد

آموزش حجاج از طریق رادیو معارف

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری از آموزش حجاج بیت‌الله‌الحرام از طریق رادیو معارف خبر داد.

آموزش حجاج از طریق رادیو معارف
حجت‌الاسلام حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس با بیان این مطلب اظهار داشت: برای نخستین بار امسال طرح آموزش زائران خانه خدا از طریق رادیو معارف آغاز و در ماه مبارک رمضان 20 جلسه آموزشی ویژه زائران خانه خدا برگزا شد که طی این جلسات احکام و مناسک حج تمتع، مباحث مربوط به تاریخ اسلام و ... به زائران آموزش داده شد.


وی خاطرنشان کرد: در ادامه آموزش حجاج از طریق رادیو معارف، 20 جلسه آموزشی دیگر نیز از طریق همین رادیو از ساعت 17 تا 17:30 از این شبکه پخش میشود.

مدیرکل آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری یادآور شد: همچنین در ماه مبارک رمضان امسال و در ادامه مباحث آموزشی ویژه زائران بیت‌الله‌الحرام در شب‌های ماه مبارک رمضان جلساتی مافوق برنامه در کنار جلسات رسمی آموزشی زائران در برخی از استانها برگزار شد که در قالب این جلسات، سخنرانان ویژه‌ای به مباحث مربوط به اسرار و تاثیرات حج پرداختند که با استقبال بسیار گسترده زائران خانه خدا مواجه شد.

حجت‌الاسلام احمدی پیش از این از برگزاری 80 درصد جلسات آموزشی ویژه زائران بیت‌الله‌الحرام از مجموع 12 جلسه آموزشی درنظر گرفته شده برای هر زائر خبر داده بود.
انتهای پیام/ر
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول