اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغات آذربایجان‌غربی خبر داد:

4 هزار نوجوان آذربایجان غربی زیر پوشش برنامه‌های تابستانی

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان ‌غربی گفت: بیش از 4 هزار نفر جوان و نوجوان در سطح استان از برنامه‌های غنیسازی اوقات فراغت بهره‌مند هستند.

4 هزار نوجوان آذربایجان غربی زیر پوشش برنامه‌های تابستانی
حجت‌الاسلام محمد فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی در ایام تابستان باید در راستای غنیسازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان طراحی و اجرا شود و اهداف فرهنگی و تبلیغ دینی نیز مورد توجه قرار گیرد که امسال بیش از 4 هزار نفر در استان از برنامه‌های غنیسازی اوقات فراغت بهره‌مند هستند.
وی با تاکید بر توجه به اهداف و بازخورد برنامه های اوقات فراغت افزود: برنامه‌های اوقات فراغت در دو قالب هسته‌های فرهنگی جوان برای نوجوانان و جوانان 15 تا 25 سال و بوستان معرفت برای افراد زیر 15 سال با هدف ایجاد تعامل و ارتباط موثر اجرا میشود و نیز تولید نشریات دینی و فرهنگی، پاسخ به شبهات، گفتمان‌های دینی، جشنواره نشریات و اردوی نخبگان جوان از دیگر برنامه‌های اجرایی است.
فتاحی با بیان اینکه تعداد افراد زیر پوشش این طرح و حجم برنامه‌های در حال اجرا نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش یافته است، اظهار داشت: حدود 600 میلیون ریال برای اجرای برنامه‌های غنیسازی اوقات فراغت در سال جاری هزینه میشود.
وی ادامه داد: گفتمان‌های دینی نیز در طول سال در سه بخش مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها و به صورت کارگاهی و همایشی برگزار میشود و همچنین نشست‌های تخصصی عرفان اسلامی، کارگاه‌های آموزشی تربیت مربی فرقه‌های انحرافی در ارومیه، خوی و مهاباد ویژه بانوان، جریان‌شناسی فرقه‌های انحرافی ویژه معلمان، نمایشگاه مناسبت‌های مذهبی و جشنواره پیوست فرهنگی از دیگر برنامه‌هایی اجرایی است.
فتاحی حمایت از مساجد محوری، هیئات مذهبی و کانون‌های محوری، آموزش مدیریت مساجد، حمایت از تشکیل انجمن وبلاگ‌نویسان مذهبی، کارگاه‌های هم‌اندیشی آسیب‌های اجتماعی بانوان، جشنواره وبلاگ‌نویسی عفاف و حجاب، حمایت از پایان‌نامه‌های دینی، آموزش تحکیم بنیان خانواده، آموزش اصناف و تجهیز کتابخانه‌های شبستان مساجد را از دیگر برنامه‌های این معاونت عنوان کرد.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان ‌غربی با تاکید بر توجه به امر تبلیغ و مبارزه با فرقه های انحرافی خاطرنشان کرد: در طول سال مبلغ در سطح تخصصی و عمومی به شهرها و روستاهای استان در راستای پاسخ به شبهات دینی و مبارزه با افکار انحرافی اعزام میشود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول