اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو

پیش بینی افزایش 10 تا 15 درصدی مسافران مترو در مهر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از آمادگی کامل مترو برای خدمات رسانی به شهروندان در مهر و همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد و گفت : پیش‌بینی می‌شود که تعداد مسافران مترو در مهر 10 تا 15 درصد افزایش یابد.

پیش بینی افزایش 10 تا 15 درصدی مسافران مترو در مهر
به گزارش خبرگزاری فارس، علی محمد قلی ها با بیان این مطلب اظهار کرد : تعمیرات مورد نیاز واگن های مترو و تامین قطعات یدکی از اقداماتی است که صورت گرفته تا بتوانیم با تمام ظرفیت به شهروندان در مهرماه خدمات رسانی کنیم.

وی ادامه داد : با افزوده شدن ایستگاه های جدید خط 4 به شبکه خطوط مترو، تعداد مسافران به حدود 2 میلیون مسافر در روز رسیده که پیش بینی می شود در مهرماه با افزایش تعداد مسافران و شیب صعودی تعداد مسافران به جابه جایی حدود 2 میلیون 200 هزار نفر در روز برسیم.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه تصریح کرد: در هفته نخست مهرماه طبق سنوات گذشته استفاده از مترو برای دانش آموزان و دانشجویان رایگان خواهد بود.

وی اظهار کرد : با توجه به ورود سری جدید از واگن های مترو تا مهرماه و همچنین بهره برداری از چند ایستگاه جدید ، مترو قادر خواهد بود گسترده تر و تاثیر گذارتر از گذشته به شهروندان خدمات رسانی کند.
انتهای پیام/گ
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول