اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری:

تله فیلم رنگ تلخی در شهرکرد کلید خورد

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: مراحل ساخت تله فیلم رنگ تلخی در صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

تله فیلم رنگ تلخی در شهرکرد کلید خورد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در مراسم آغاز ساخت این تله فیلم اظهار داشت: مراحل ساخت تله فیلم رنگ تلخی از تعهدات و تولیدات سیمای جهان بین است که همزمان با تصویربرداری، تدوین نیز میشود.
حجت‌الله رحیم‌زاده افزود: این تله فیلم مهر امسال به پایان میرسد و در هفته نیروی انتظامی برای پخش از شبکه محلی، شبکه‌های سراسری به‌ویژه شبکه سراسری شما آماده میشود.
وی ادامه داد: صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری همزمان تله فیلم‌های ماه تیتی، به خاطر تهمینه، قشلاق آخر و تش را با موضوعات اجتماعی در حال ساخت دارد.
رحیم‌زاده خاطرنشان کرد: این تله فیلم 90 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی مصطفی علمیفرد و محمدرضا شریفی و کارگردانی حسین قاسمی جامی، ژانری پلیسی است که با همکاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری و فرماندهی انتظامی استان در شهرکرد ساخته میشود.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری با اشاره به داستان این فیلم، گفت: داستان این فیلم درباره منیژه دختر جوانی است که به علت اعتیاد پدرش و فشارهایی که به او وارد میشود از خانه فرار میکند و در دام گروهک خلافکاری گرفتار میشود و به بزهکاری روی میآورد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با اشاره به فعالیت چشمگیر صدا و سیمای مرکز این استان در پرداختن به موضوعات اجتماعی، گفت: اعتیاد و فرار دختران خانواده‌های آلوده دو معضل اساسی خانواده‌های آسیب دیده است.
محمدرضا رمضانی بیان کرد: این تله فیلم به عنوان نخستین همکاری سینمایی نیروی انتظامی استان با صدا و سیما تجربه موفقی برای آموزش و آگاه سازی خانواده‌ها خواهد بود.
بازیگران این تله فیلم را ترکیبی از بازیگران مطرح کشور و محلی تشکیل میدهند و برخی از آنها در سریال‌های حادثه‌ای ساخته مهدی فخیم زاده، کارگردان زبده کشور ایفای نقش کرده‌اند.
بازیگران این مجموعه مهران رجبی، حسن اسدی، زهره حمیدی، بهارک صالح نیا، سولماز همت زاده، شهرام ابراهیمی، اکبر دانیالی، تدوین: مهدی مهرنیا، صدابرداری و صداگذاری: مهدی اکبریان پور، مدیر تصویربرداری: احسان اسکندری، طراح صحنه و لباس: اسماعیل مقصودی، مدیر تولید: فاطمه حیدری.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول