اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

حسینی:

حج تمتع امسال از 34 روز بیشتر است

خبرگزاری فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مقررات پروازی که عربستان برای سال جاری وضع کرده، باعث شده تا مدت اقامت زائران در حج تمتع امسال افزایش پیدا کند و از 34 روز فراتر خواهد رفت.

حج تمتع امسال از 34 روز بیشتر است
به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: بحث ارتقا فرهنگ مطالعه در جامعه، به‌خصوص در بین جوانان کار یک دستگاه یا وزارتخانه نیست بلکه باید خانواده‌ها به عنوان مهمترین کانون، رسانه‌ها، وزارت آموزش و پرورش و دیگر دستگاه‌های مرتبط کمک کنند تا این امر تحقق پیدا کند.

وی افزود: برای تحقق ارتقای فرهنگ مطالعه در جامعه کارهای زیادی باید انجام داد که حمایت از نویسندگان، ناشران و کتابفروشان، ایجاد کتابخانه و برگزاری مسابقات از جمله فعالیت‌هایی است که باید در این راستا انجام شود.

* شرایط پروازهای سعودی دلیل اصلی افزایش تمتع امسال

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که با ‌با پایگاه اطلاع‌رسانی دولت گفت‌وگو میکرد، درباره احتمال افزایش زمان حج تمتع امسال گفت: مقررات پروازی که عربستان برای سال جاری وضع کرده، باعث شده است تا مدت اقامت زائران افزایش پیدا کند و از 34 روز فراتر خواهد رفت.

یادآور می‌شود، زمان اعزام زائران بیت‌الله الحرام در سال‌های گذشته از 13 ذی القعده بوده که امسال بر اساس شرایط و مقررات جدید عربستان از ابتدای ذی القعده خواهد بود.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول