اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

مدیرعامل شرکت بیمه آتیه سازان حافظ در گفت‌وگو با فارس:

بیش از 76 درصد از بیمارستان‌های خصوصی با بیمه‌ آتیه‌ سازان حافظ قرارداد دارند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ گفت: علی‌رغم اینکه برخی از بیمه‌های تکمیلی قراردادشان را با بیمارستان‌های خصوصی تمدید نکرده‌اند اما شرکت بیمه‌ آتیه سازان حافظ در حال حاضر با 76 درصد از بیمارستان‌ها قرارداد دارد.

بیش از 76 درصد از بیمارستان‌های خصوصی با بیمه‌ آتیه‌ سازان حافظ قرارداد دارند
افشین مقصودی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس«توانا»‌ با اشاره به اینکه در 2 ماه گذشته تعداد قراردادهای شرکت بیمه آتیه سازان حافظ با بیمارستان‌های خصوص افزایش قابل توجهی داشته است، اظهار داشت:‌ در گذشته 48 درصد از بیمارستان‌ها با شرکت بیمه آتیه سازان قرارداد داشتند که این آمار هم اکنون به 76 درصد رسیده است.

وی تصریح کرد:‌ تعرفه دریافتی شرکت بیمه آتیه سازان حافظ مطابق با مصوبه هیئت وزیران بوده ضمن اینکه این شرکت با دریافت این شهریه موافق است.

مقصودی ادامه داد: شرکت بیمه آتیه سازان براساس قوانین و مقررات تمامی خدماتی که در فهرست بیمه باشد را تحت حمایت قرار می‌دهد.

مدیر عامل شرکت بیمه آتیه سازان حافظ اضافه کرد: این شرکت در طی سال جاری سعی و تلاش کرده است تا آمار بیمه‌شدگان خود را افزایش دهد به طوری که هم اکنون اکثر کارمندان و بازنشستگان در دستگاه‌های مختلف از خدمات بیمه تکمیلی شرکت بیمه‌آتیه سازان استفاده می‌کنند.

مقصودی بیان داشت: ثبت نام از بازنشستگان و کارمندان آموزش وپرورش جهت پوشش در بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ ادامه دارد و انتظار می‌رود در چند ماه گذشته تمامی این افراد تحت پوشش این بیمه قرار گیرند.
انتهای پیام/گ
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول