اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهر ماه سال جاری صورت می‌گیرد؛

پخش برنامه پرسش و پاسخ تاریخی از کانال ندای اسلام

خبرگزاری فارس: مدیر کانال اسلام از پخش برنامه پرسش و پاسخ تاریخی از مهر ماه سال جاری در راستای ابهام‌زدایی در موضوعات تاریخی خبر داد.

پخش برنامه پرسش و پاسخ تاریخی از کانال ندای اسلام
حامد حسینیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به پخش برنامه پرسش و پاسخ اعتقادی اظهار داشت: با توجه به اهمیت تولید و سابقه موفق این برنامه،‌ تولید برنامه‌های پرسش محور افزایش پیدا کرده است.
وی از تولید برنامه پرسش و پاسخ تاریخی خبر داد و افزود: این برنامه در راستای ابهام‌زدایی در موضوعات از ابتدای مهر ماه سال جاری از کانال ندای اسلام پخش می‌شود.
مدیرکانال اسلام خاطرنشان کرد: ساختار این برنامه بر پایه سؤالات شنوندگان قرار دارد و هر هفته تلاش می‌شود تا به سؤالات و شبهات در موضوعات تاریخی پاسخ داده شود.
وی عنوان داشت: این برنامه 40 دقیقه‌ای دوشنبه‌ها ساعت 8 و 40 دقیقه تا 9 و 20 به کارشناسی شهریار شجاعی‌پور، عضو هیئت علمی جامعة‌المصطفی العالمیه از کانال ندای اسلامی پخش می‌شود.
حسینیان بیان داشت: وبلاگ این برنامه نیز در راستای دسترسی بهتر شنوندگان به ریز موضوعات برنامه و همچنین تماس مستقیم با دست‌اندرکاران به زودی راه‌اندازی میشود.
علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی کانال ندای اسلام www.coiradio.com برنامه‌های این شبکه را دریافت کنند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول