اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی کرمان خبر داد:

بهره‌برداری از زیرساخت‌های مخابرات در شهرک‌های صنعتی کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، زیرساخت‌های مخابراتی و اینترنت در شهرک‌های صنعتی استان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از زیرساخت‌های مخابرات در شهرک‌های صنعتی کرمان
مهدی تربتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: تلاش دولت در زمینه نزدیک شدن به مردم در دوره‌های نهم و دهم بی‌نظیر است.
وی افزود: دولت در این دو دوره نشان داد که بخشی از مردم است و به همین دلیل در بدنه اجرایی کشور احساس مسئولیت بیشتری نسبت به نیازها و خواسته‌های مردم ایجاد شد.
تربتی این روند را سبب ایجاد رقابت در میان دولتمردان برای خدمت‌رسانی عنوان و تصریح کرد: سبقت در ارائه خدمات به مردم یکی از شاخص‌های بزرگ نزدیکی دولت به مردم در چند سال اخیر بوده است.
وی شهدا را چراغ راه و پیشرو در تمام زمینه‌ها ارزیابی کرد و گفت: شهدا از با ارزش‌ترین دارایی خود گذشتند و حال نوبت ما است که با از خودگذشتگی راه آن‌ها را ادامه داده و در راه اعتلای نظام قدم برداریم.
تربتی بیان داشت: یاد کردن شهدا به تنهایی نمی‌تواند، ما را در فتنه‌ها و بحران‌های امروز یاری دهد، بلکه حرکت در مسیر آن‌ها و پیروی از فرمان‌های شهدا در دوران کنونی کارساز است.
وی زیارت قبور شهدا در ابتدای هفته دولت توسط مدیران دستگاه‌های دولتی و اعلام برنامه‌های این هفته در مزار شهدا را تصمیم بسیار مناسبی ارزیابی کرد و ابراز داشت: ان‌شاءالله به برکت خون شهدا مسائل و مشکلات موجود در کشور برطرف شود.
تربتی در مورد دستاوردهای دولت‌های نهم و دهم در زمینه صنعت خاطرنشان کرد: با توجه به پیگیری و برنامه‌ریزی‌های دولت، اقدامات بسیاری در زمینه زیرساخت‌ها و زیربناها در سطح استان‌ها به ویژه روستاهای مختلف شاهد بودیم به نحوی که تمام مناطق دارای ظرفیت ایجاد شهرک یا ناحیه صنعتی شده‌اند.
وی اذعان داشت: ایجاد شهرک و ناحیه صنعتی موجب اشتغالزایی بیشتر و خدمت‌رسانی بهتر به صنایع شده است.
تربتی از ایجاد زیرساخت‌هایی مانند آب، برق و راهسازی در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد و با اشاره به تکمیل چرخه زیرساختی شهرک‌های صنعتی استان عنوان کرد: در این راستا گازرسانی به 9 شهرک و ناحیه صنعتی را تکمیل و یا در دستور کار داریم که در مراحل پایانی کار هستند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان ابراز داشت: گاز‌رسانی به تمام شهرک‌ها و نواحی صنعتی که حداقل ظرفیت برای دریافت گاز را داشته باشند، در بیلان کاری سال جاری شرکت قرار دارد.
وی افزود: در این مسیر شرکت گاز نیز باید در اجرای این طرح یاری‌رسان شرکت شهرک‌های صنعتی باشد که با توجه به جلسات و مذاکرات انجام شده، همت شرکت گاز برای انجام این مهم نیز به اثبات رسیده است.
تربتی در زمینه زیرساخت‌های مخابراتی شهرک‌ها و نواحی صنعتی نیز تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، زیرساخت‌های مخابراتی و اینترنت تا پایان سال جاری در شهرک‌های صنعتی استان تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.
وی ادغام دو وزارتخانه صنایع و معادن و بازرگانی را سبب کاهش فاصله میان دو مسئله اساسی تجارت و تولید ارزیابی کرد و ابراز داشت: این ادغام موجب می‌شود، امکانات دو وزارتخانه در اختیار صنعت و به عبارتی در یک راستا قرار گیرند.
تربتی با اشاره به برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان در زمینه صنایع کوچک نیز بیان داشت: مأموریت ما مشاوره، تقویت، مدیریت، آموزش و تعیین مشکلات صنایع کوچک و تلاش در راستای رفع آن‌ها است.
وی یکی از مشکلات ارگان‌های دولتی در ارتباطات خود با مردم را عدم اطلاع‌رسانی خوب و به موقع ارزیابی کرد و گفت: ما مردم بسیار خوبی داریم و باید با اطلاع‌رسانی مناسب در زمینه کارهای انجام شده و برنامه‌های در دست اجرا خود را به آن‌ها نزدیک کرده تا همراهی آن‌ها با خود را داشته باشیم.
تربتی خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی جامع و به موقع که مغفول مانده است، تأثیر زیادی بر همراهی مردم با واحدهای دولتی می‌گذارد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول