اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تهران در گفت‌وگو با فارس خبر داد:

فعالیت بدون وقفه 214 جایگاه سوخت تهران در تعطیلات فطر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان تهران از وجود 151 جایگاه سوخت مایع و 63 جایگاه سی ان جی در شهر تهران خبر داد و گفت: این تعداد جایگاه در طول مدت تعطیلات گذشته بدون وقفه مشغول سوخت رسانی به مردم بود.

فعالیت بدون وقفه 214 جایگاه سوخت تهران در تعطیلات فطر
عباس کاظم پور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به وضعیت سوخت رسانی در چند روز اخیر که به مناسبت عید فطر تعطیل بود و مردم به سفرهای برون شهری پرداختند گفت: خوشبختانه با حجم ترافیکی که در چند روز اخیر بالا رفت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در استان تهران توانست به خوبی خدمت رسانی کند.
وی ادامه داد: تمامی جایگاه های سوخت رسانی شامل "سی ان جی" و سوخت های مایع در تهران مشغول خدمت رسانی به مردم بود و هیچ جایگاهی در این مدت تعطیل و از کارافتاده نبود مگر در پاره ای از ساعات شبانه روز که دلیل آن نیز مسائل فنی است و بلافاصله بعد از عملیات تعمیر جایگاه دوباره در مدار سوخت رسانی قرار گرفت.
 مدیرعامل شرکت ملی پخش استان تهران در ادامه با اشاره به تعداد جایگاه های موجود در کلان شهر تهران تصریح کرد: در حال حاضر 151 جایگاه سوخت مایع و 63 جایگاه سی ان جی در شهر تهران مشغول خدمت رسانی است.
انتهای پیام/ص
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول