اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بم تاکید کرد:

ضرورت ایجاد اشتغال از طریق تعاونیها

خبرگزاری فارس: امام جمعه بم گفت: مسئولان باید برای ایجاد اشتغال جوانان از طریق تعاونیها تلاش کنند.

ضرورت ایجاد اشتغال از طریق تعاونیها
به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حجت‌الاسلام قاسم دانشی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بم با توصیه همگان به ضرورت رعایت تقوای الهی، بر حفظ و تداوم روحیات معنوی کسب شده، طی ماه مبارک رمضان تأکید کرد و اظهار داشت: تقوای الهی ثمره یک ماه روزه‌داری و تقرب به درگاه الهی است.
وی حضور در مساجد، سحرخیزی و نیایش با خداوند را از جمله برکات ماه مبارک رمضان ذکر و تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا این اعمال در سایر روزهای سال نیز همچنان ادامه داشته باشد.
دانشی بیان داشت: نباید با پایان یافتن، ماه مبارک رمضان وضعیت ما به قبل بازگردد و دوباره مسیر گناه را پیش گیریم.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار خود با دولت‌مردان جمهوری اسلامی، خدمات دولت‌های نهم و دهم را بیسابقه توصیف و بر تقویت و اصلاح نقاط ضعف نیز تأکید کرد.
دانشی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب که «دلیل اقبال مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال‌های 1384و 1388 را شعارهای جذاب و ضروری دانست»، اذعان داشت: مسئولان تاکنون تلاش‌های بسیاری کرده‌اند که در طول دوران انقلاب بیسابقه بوده است، اما باید تلاش خود را در راستای خدمت‌رسانی به مردم بیشتر کنند.
وی با اشاره به برگزاری باشکوه مراسم تلاوت ترتیل قرآن کریم طی ماه مبارک رمضان در مسجد جامع شهرستان بم و پخش مستقیم هشت روز اول آن از سیمای مرکز استان گفت: از مردم، صدا و سیما و همه کسانی که در برگزاری باشکوه این مراسم کمک کرده‌اند، تشکر می‌کنم.
دانشی با گرامیداشت هفته تعاون و با اشاره به رتبه اول اداره تعاون شهرستان بم در سطح استان خاطرنشان کرد: مسئولان باید تلاش کنند تا از طریق تعاونیها مشکلات بیکاری جوانان را به حداقل کاهش دهند.
وی با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای منطقه عنوان کرد: خلاء رهبری در این انقلاب‌ها مشاهده میشود و مردم انقلابی باید تلاش کنند تا انقلاب آن‌ها توسط دشمنان مصادره نشود.
به گزارش فارس، فرماندار بم نیز در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرستان بم به بیان گزارشی از عملکرد دولت در این شهرستان پرداخت و از پیگیری مسائل و مشکلات این شهرستان توسط مسئولان خبر داد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول