اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

وهابیت‌ فرزند نامشروع صهیونیسم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: وهابیت زاده نامشروع صهیونیسم است که امروز تمام امت اسلامی را تهدید می‌کند.

وهابیت‌ فرزند نامشروع صهیونیسم است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز‌ جمعه این هفته شهر بیله‌سوار اظهار داشت: ‌تحرک این فرقه ضاله علیه شیعیان نشان از چند چهره‌گی آن دارد که سعی می‌کند در قالب دین و اسلام بزرگترین خیانت را به جهان اسلام به ویژه تشیع بکند.
وی بیان داشت: اگر این فرقه گمراه زمانی با تخریب اماکن متبرکه و زیارتگاه‌های مسلمانان سعی می‌کرد به ادعای خود با برخی ظواهر دنیوی مقابله کند امروز با کشتن یک انسان و مسلمان شیعی اعتقاد دارد که راهی بهشتی می‌شود در حال که عقل انسان‌ها و شریعت به چنین امری حکم نمی‌دهد.
امام جمعه بیله‌سوار با گرامیداشت سالگرد تخریب بقاع متبرکه در مدینه و بقیع اظهار داشت: این اقدامات ثمره خیره سری فرقه وهابیت و همدستان صهیونیسم است که امروز در برخی مناطق شاهد تکرار آن هستیم.
قیاسی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز تهدید ایران را به شیوه‌های مختلف نشان از استیصال غرب دانست و گفت: ‌این تهدید‌ها از سوی سران فرانسه و امریکا نشان  می‌دهد که در موج بیداری امت‌های اسلامی آنها دچار هذیان‌گویی شده‌اند و این چنین بر طبل بی‌نتیجه هجمه و تهدید به ایران اسلامی می‌کوبند.
وی خاطرنشان کرد:‌ ملت مقاوم ایران بیش از سه دهه است که از این تهدیدها و تحرکات بی‌ثمر برای خود دژی محکم و استوار ساخته است و هرگز قافله را نمی‌بازد.
خطیب جمعه بیله‌سوار سرنگونی قذافی و برخی همدستان منطقه‌ای او را نتیجه آزادیخواهی امت‌های اسلامی برشمرد و گفت: عاقبت منطقه خاورمیانه عاقبت خوبی برای امت اسلامی  و فرجامی نامیمون برای رژیم‌های تحت سلطه است.
قیاسی در ادامه خطبه‌های نماز به بیانات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز عید فطر در باب برقرار آرامش و امنیت در جامعه در آستانه انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: ‌نباید عده‌ای بخواهند در این فضا ناامنی و برخی تنش‌هایی ایجاد کنند که عاقبت آن همه ما را در رسیدن به اهدافمان ناکام می‌گذارد.
وی در پایان خطبه‌های نماز یوم‌الله 17 شهریور را گرامیداشت و با نثار سلام و تحیت به روان شهدا نهضت انقلاب اسلامی را نهضتی بر پایه جهاد و تلاش فی‌سبیل‌الله یاد کرد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول