اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت آستارا:

ترور نخبگان نشانه ضعف دشمنان نظام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت آستارا گفت: بسیاری از نخبگان سیاسی و علمی ایران قربانی اهداف تروریستی شده‌اند که نشان از ضعف و ناتوانی دشمنان نظام و انقلاب است.

ترور نخبگان نشانه ضعف دشمنان نظام است
به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا امروز در نماز جمعه این شهر با تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز بهورز و قدردانی از تلاش‌گران این عرصه، اظهار داشت: بهورزان نقش مهمی در سلامت جامعه شهری و روستایی به عهده دارند و توانسته‌اند با پشتکار خود جان هزاران کودک و مادر را نجات دهند.
وی ایران اسلامی را یکی از قربانیان اصلی تروریسم در جهان دانست و ابراز داشت: در چند سال اخیر هیچ کشوری به اندازه ایران شاهد ترور نخبگان و بزرگان نبوده است.
خطیب موقت آستارا افزود: استکبار جهانی بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی با هدف قرار دادن نخبگان و فرهیختگان کشور چهره پلید خود را به جهانیان نشان داده است.
وی با تاکید بر اینکه رسانه‌های غربی با دروغ ایران را به عنوان کشور حامی تروریست معرفی میکنند، گفت: معرفی ایران به عنوان کشور حامی تروریست شرم‌آور بوده و دروغ بزرگی است زیرا ایران خود از قربانیان اصلی تروریست در جهان است و جهانیان این را بدانند که ما انزجار خود را از تروریسم اعلام و با آن مخالفت میکنیم.
حافظ‌نیا با اشاره به 16 شهریور که مصادف است با تخریب قبور ائمه بقیع (ع) افزود: وهابیت در چند سال اخیر قدرت را دوباره در عربستان به دست گرفته و به بهانه‌های واهی قصد دارند آثاری که به نوعی در دین بدعت هستند تخریب کنند که با مخالفت شدید مسلمانان جهان از قصد و نیت خود منصرف میشوند.
وی با اشاره به واقعه کشتار جمعی از مردم انقلابی ایران در سال57 که به جمعه سیاه معروف شده است، خاطرنشان کرد: ماموران مسلح رژیم منحوس طاغوت مردم انقلابی ایران را ناجوانمردانه هدف رگبار قرار دادند و عده زیادی را در این روز به شهادت رساندند.
امام جمعه موقت آستارا متذکر شد: این شهیدان اهدافی جز آرمان‌خواهی، آزادی و دفاع از انقلاب نداشتند که ما یاد و خاطره این شهیدان انقلابی را گرامی میداریم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول