اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پدافند هوایی گیلان خبر داد:

راه‌اندازی نخستین رادار ملی در گیلان

خبرگزاری فارس: فرمانده پدافند هوایی گیلان از نصب و راه‌اندازی نخستین رادار ملی پدافند هوایی در این استان خبر داد.

راه‌اندازی نخستین رادار ملی در گیلان
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علیرضا محمدینژاد ظهر امروز در مصلای امام خمینی (ره) در جمع مردم این شهر اظهار داشت: کنترل عملیاتی تمام سیستم‌های پدافندی مستقر در گیلان به عهده عملیات یگان پدافند هوایی استان است.
وی ادامه داد: این ماموریت با همکاری و ارتباط تنگاتنگ بین سپاه پاسداران و همکاری ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی برای اعمال حاکمیت در دریا و آسمان خزر محقق شده است.
محمدینژاد یکی از مؤلفه‌های توسعه پدافند دفاعی هر کشور را به دو صورت محسوس و غیرمحسوس عنوان کرد و افزود: امنیتی که توسط پدافند هوایی در کشور برقرار شده است مانند نسیم خنک احساس میشود.
فرمانده پدافند هوایی گیلان از نصب و راه‌اندازی نخستین رادار ملی پدافند هوایی در این استان خبر داد و تصریح کرد: پدافند هوایی به صورت غیرمحسوس است و دیده نمیشود.
وی با تاکید براینکه دشمنان قسم خورده کشور حتی تصور دستیابی به آسمان جمهوری اسلامی ایران را ندارند، یادآور شد: این امر حاصل تلاش شبانه روزی و شب بیداریهای بیوقفه سربازان گمنام امام زمان (عج) در پدافند هوایی است.
محمدینژاد از نماینده ولی فقیه در گیلان، فرمانده سپاه پاسداران استان و فرمانده ارشد آجا برای همکاری با پدافند هوایی گیلان قدردانی کرد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول