اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاشان‌:

اختصاص بودجه برای ستادهای اقامه نماز ضروریست

خبرگزاری فارس: امام جمعه کاشان بر ضرورت تخصیص بودجه برای ستادهایی مانند ستاد اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد.

اختصاص بودجه برای ستادهای اقامه نماز ضروریست
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان از عدم اختصاص بودجه به ستادهای اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر اظهار تأسف کرد و گفت: تشکیل این دو ستاد به سراسر کشور ابلاغ شده نیازمند اعتبارات خاص خود است اما تاکنون ردیف بودجه‌ای به آن تعلق نگرفته‌ است.
وی افزود: به یک سلسله مسائلی که حتی کشور را دچار مشکل می‌کند هزینه هنگفتی معطوف می‌کنیم اما برای اموری چون نماز و امر به معروف و نهی از منکر که تضمین کننده سعادت جامعه و جوانانمان هستند هیچ ردیف بودجه‌ای تعریف نمی‌کنیم.
امام جمعه کاشان در ادامه به فرازهایی از بیانات مقام معظم رهبری در میان اعضای هیئت دولت نیز اشاره کرد و گفت: عدم برخورد مخاصمانه با انتقادها از طرف دلسوزان نظام، تعامل و ارتباط تنگاتنگ با نخبگان حوزه و دانشگاه، تعیین اولویت‌ها و اقدام‌ها، عدم دادن وعده‌هایی به مردم که تحقق انها میسر نمی‌شود، ارزیابی و مقایسه میان وعده‌ها و عملکردها، اهمیت جهاد اقتصادی،‌ شناسایی خدعه‌ها دشمن و مقابله با آن، تقویت بخش تولید، پیشگیری از واردات بی‌رویه، توجه جدی به فرهنگ و پرهیز دولت از حاشیه‌سازی‌ها از جمله نکاتی بود که معظم‌له به آن اشاره داشتند.
نمازی همچنین با اشاره به فرمایشات ولی‌ امر مسلمین جهان در خطبه‌های نماز عید فطر خاطرنشان کرد: نکته‌ای که ایشان در این مراسم به آن تأکید کردند عدم تبدیل مشکلات انتخاباتی به مسایل امنیتی بود یعنی نباید مشکل و اختلافات انتخاباتی وارد مرحله‌ای شود که با امنیت ملی در تضاد باشد همانگونه که در انتخابات سال 88 توسط عده‌ای مصالح نظام مورد تهدید قرار گرفت و با بصیرت ملت و نیز با درایت رهبری با آن مقابله شد.
عضو خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود از خدای متعال به خاطر توفیق یک ماه مجاهده و مبارزه با نفس سپاس و تشکر کرد و از ماه رمضان امسال به عنوان ماهی دارای ویژگی‌ها و برجستگی‌های مخصوص خود یاد کرد.
نمازی رمضان امسال را دارای دو ویژگی مهم دانست و افزود: عدم اختلاف در رؤیت هلال اول ماه‌های مبارک رمضان و شوال و نیز تحولات کشورهای مسلمان که توانست پیشرفت‌های مهمی را در قیام‌های صورت گرفته در این کشورها رقم بزند.
وی همچنین با ابراز نگرانی از وضعیت شیعیان بحرین عنوان داشت: در حالی که رژیم آل سعود به این کشور لشکرکشی می‌کند و احدی از این ملت حمایت نمی‌کند از مؤمنان نمازگزار می‌خواهم برای نصرت ملت بحرین به درگاه احدیت دعا کنید.
نمازی همچنین 12 شهریور روز شهادت رئیسعلی دلواری را که در سال 1294 هجری شمسی در جنگ با قوای انگلستان در جنوب کشور صورت گرفت را گرامی داشت و آن را ضربه مهمی به استعمار دانست.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول