اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ریگان:

کشاورزان زکات محصول خرما را بپردازند

خبرگزاری فارس: امام جمعه ریگان گفت: کشاورزان شهرستان ریگان باید با توجه به فصل برداشت خرما زکات محصول خود را بپردازند تا آن را از این طریق بیمه کنند.

کشاورزان زکات محصول خرما را بپردازند
به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، علی حیدری‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ریگان با اشاره به واقعه دردناک و تأسف‌بار تخریب بارگاه مطهر ائمه معصوم (ع) در قبرستان بقیع اظهار داشت: کسانی که بویی از اسلام نبرده‌اند و شناختی از اسلام ندارند و ابزار دست استعمار انگلیس و امریکا هستند به این کار دست زده‌اند.
وی با اشاره به اینکه آنان به ناحق خود را به جای اهل تسنن جا می‌زنند و تلاش دارند با این روش میان شیعه و سنی اختلاف بیندازند، افزود: یهودیان با ارائه چهره‌ای نامناسب از دین متعالی اسلام قصد جلوگیری از پیشرفت آن را دارند.
حیدری‌نسب با اشاره به سالروز 17 شهریورماه تصریح کرد: در بحبوحه انقلاب مردم به فرمان امام راحل مردم تنها با سلاح ایمان به رژیم طاغوت اعتراض می‌کردند و این رژیم که در مقابل این تظاهرات‌ها ناتوان شده بود به کشتار و قتل عام آنان پرداخت.
وی گفت: این حنجره‌های پاک آغشته به خون حتی لحظه‌ای خاموش نشد و فریاد رسای انقلاب را به همگان رساندند و درخت بابرکت انقلاب را با خون خود آبیاری کردند و بساط رژیم 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی را برچیدند.
حیدری‌نسب با بیان اینکه قیام 17 شهریورماه جلوه الهی و قدرت پایان‌ناپذیر ایمان به غیب را در جهان پرتو افکند، خاطرنشان کرد: تنها کسی باید از دشمن بهراسد که مکتب وی شهادت نباشد.
وی با اشاره به تأکید رهبری بر وحدت شیعه و سنی ابراز داشت: اهانت به مقدسات شیعه جزو خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است و هیچ‌کس حق ندارد با غفلت از این خط قرمز خواسته یا ناخواسته این اختلاف را به ابزار دشمن تبدیل کند.
حیدری‌نسب با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری در دیدار اعضای هیئت دولت بیان داشت: وی یکی از مهم‌ترین علت‌های گرایش مردم به دولت را شعارهای آن عنوان کرد و بر عمل به آنان تأکید کرد.
وی ابراز داشت: کشاورزان شهرستان ریگان باید با توجه به فصل برداشت خرما زکات محصول خود را بپردازند تا آن را از این طریق بیمه کنند.
حیدری‌نسب عنوان کرد: از ابتدای مهرماه مدرسه رستگاران در مقاطع تحصیلی راهنمایی و دبیرستان در شهرستان ریگان راه‌‌اندازی می‌‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول