اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوکان:

اتحاد مسلمانان عبادت و بندگی خداست

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوکان گفت: اتحاد و اتفاق نظر مسلمانان در اعتقادات نوعی عبادت و بندگی خدا است.

اتحاد مسلمانان عبادت و بندگی خداست
به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان ماموستا عبدالرحمن خلیفه‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: با اتحاد و انسجام اسلامی گزند و توطئه دشمنان را به خودشان باز می‌گردانیم.
وی با بیان اینکه اتحاد ریشه‌های انقلاب اسلامی را مستجکم‌تر می‌کند، تصریح کرد: اتحاد مردم ایران بعد از گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی به سایر کشورهای مسلمان نیز کشیده شده است.
این مسئول افزود: اتحاد آرزوی دست نیافتنی در زمان ظاغوت بود که به برکت انقلاب این اتحاد در بین مردم ایران اسلامی ایجاد شد و بعد از گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران مسلمانان سایر کشورهای اسلامی به ملت ایران پیوسته و شعار انقلاب اسلامی در کشورهای اسلامی طنین‌انداز شده است.
خلیفه‌زاده یکی از آرزوهای امام راحل را سرنگونی رژیم صهیونیستی اسرائیل عنوان کرد و گفت: امروز مقدمات سرنگونی رژیم غاصب اسرائیل فراهم شده است و کشورهای مدافع اسرائیل یکی پس از دیگری در حال سقوط هستند.
وی با بیان اینکه در آینده نزدیک این خواسته امام راحل محقق می‌شود، خاطرنشان کرد: به زودی باید اسرائیل از صحنه روزگار محو شود.
خطیب جمعه بوکان با اشاره به بیداری کشورهای مسلمان منطقه، اظهار داشت: این بیداری ناشی از اتحاد و یکدلی مسلمانان سراسر جهان است که با درس گرفتن از مردم مسلمان ایران این بیداری در آنها نیز ایجاد شده است.
خلیفه‌زاده با اشاره به اینکه مردم کشورهای مسلمانان با هم متحد شده و نسبت به سرنگونی حاکمان جور تلاش کرده‌اند، تصریح کرد: امسال دهها میلیون مسلمان مردم  کشورهای تونس، مصر و عربستان با هم متحد بودند و توانستند در این زمینه به توفیقاتی برشند.
وی اعلام کرد: این اتحاد در سایه ایمان به خدواند و اعتقاد به قدرت لایزال الهی میسر شده است و باید شاکر این نعمت الهی باشیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول