اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مقایسه با سال گذشته؛

مشهد میزبان 2 برابری زائر در عید فطر بود

خبرگزاری فارس: فرماندار مشهد از میزبانی 2 برابری این شهر برای زائر در عید فطر خبر داد.

مشهد میزبان 2 برابری زائر در عید فطر بود
حسن موحدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: طبق اعلام نظر مراجع ذی‌ربط درباره ورود و خروج مسافر در مشهد، آمارها حاکی از رشد چشمگیر مسافر در این ایام را دارد.
وی با اشاره به افزایش تعطیلات عید سعید فطر و همچنین پایان هفته افزود: در این چند روز شاهد دور جدید سفرها در اقصی نقاط کشور و به‌ویژه شهر مشهد به خاطر وجود با برکت مرقد امام علی‌بن موسی‌الرضا(ع) بودیم.
فرماندار مشهد با بیان این که تمام اقدامات اعم از تمهیدات امنیتی و انتظامی و رفاه و آرامش مردم در این ایام به نحو احسن انجام شده بود تصریح کرد: مسافران و زائران شهر امام هشتم (ع) در این مدت در فراغ بال به زیارت و سیاحت مشغول شدند.
وی توضیح داد: همچنین مبادی ورودی شهر مشهد اعم از فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد، راه‌آهن و پایانه‌های مسافربری ویژه اتوبوس‌های این شهر نیز با ظرفیت بسیار بالا به خدمات‌دهی مناسب به زائران بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج (ع) پرداختند.
موحدیان اعلام کرد: تمام این امور برای رفاه حال مسافران و زائران شهر مشهد انجام شده است.
وی تاکید کرد: همچنین با همکاری ارگان‌های ذی‌ربط تمهیدات لازم برای برگشت هرچه مناسب‌تر و با امنیت بالا برای این افراد اندیشیده شده است.
فرماندار مشهد ظرفیت‌های این شهر را به دلیل وجود بارگاه منور حضرت رضا(ع) بسیار بالا دانست و خاطرنشان کرد: از این ظرفیت‌ها باید به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.
وی با بیان این که شهر مشهد به همین خاطر سالیانه میزبان میلیون‌ها قلب عاشق از اقصی نقاط جهان است، ابراز داشت: در همین راستا باید امکانات و تسهیلات به مسافران و زائران این امام رئوف در شان نام این شهر بزرگ باشد.
موحدیان اظهار کرد: به همین منظور تلاش شبانه‌روزی مسئولان شهری و استانی در این ارتباط نیز به دلیل اهمیت موضوع زیارت است.
وی با بیان این که تاکنون نیز پذیرایی خوبی از این مهمانان صورت پذیرفته است، گفت: با این حال این اقدامات با توجه به گستره عظیم مسافرپذیری مشهد کافی نبوده و باید تلاش مضاعفی در این  ارتباط از سوی مسئولان امر انجام شود.
فرماندار مشهد یادآور شد: مسئولان این شهر باید همیشه آمادگی پذیرایی از خیل عظیم زائران شهر مشهد را توامان با خدمات‌رسانی مطلوب و مناسب به مجاوران داشته باشند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول