اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

گزارش تصویری مراسم تشییع گسترده پیکر شهید نوجوان عید فطر بحرین

خبرگزاری فارس: در مراسم تشییع پیکر "علی جواد الشیخ" ده‌ها هزار زن و مرد بحرینی مشارکت کردند و این مراسم به تظاهراتی علیه رژیم حاکم بر این کشور تبدیل شد.

گزارش تصویری مراسم تشییع گسترده پیکر شهید نوجوان عید فطر بحرین
به گزارش فارس،‌"علی جواد الشیخ" نوجوان 14 ساله بحرینی روز چهارشنبه و در روز عید فطر با شلیک مستقیم گلوله گاز اشک‌آور به سرش توسط نیروهای امنیتی رژیم آل‌خلیفه به شهادت رسید.
 
پس از انتقال پیکر وی به بیمارستان،‌ نیروهای رژیم آل‌خلیفه پیکر وی را ربودند و صبح پنجشنبه پیکر کالبدشکافی شده وی را تحویل خانواده وی دادند.
 در مراسم تشییع این نوجوان 14 ساله بحرینی، ده‌ها هزار زن و مرد مشارکت کردند و این مراسم به تظاهراتی علیه رژیم آل‌خلیفه تبدیل شد و مردم شعار میدادند که "حمد[پادشاه بحرین] سرنگون باد" و "ملت خواستار سرنگونی رژیم است".
 
از سوی دیگر جمعیت الوفاق در شهر ستره اعلام کرده که علی جواد به دلیل اصابت گلوله اشک آور شلیک شده توسط مزدوران آل خلیفه به شهادت رسیده و تصریح کرده علی جواد به "شهید عید فطر" ملقب شده است.
 
عیسی حسن از نزدیکان شهید عید فطر بحرین نیروهای امنیتی بحرین را به خاطر خشونت زیاد در مواجه با مردم محکوم کرده است و ابراز داشت: پلیس بحرین ازگاز اشک آور به عنوان سلاح استفاده میکند.
 
پیش از این نیز در روزهای آغازین قیام مردم بحرین نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه با شلیک گلوله گاز اشک آور به سر یکی از تظاهرکنندگان وی را به شهادت رساندند.
کاربران محترم گزارش تصویری مذکور را از اینجا ملاحظه فرمایید:



انتهای پیام/++
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول