اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ

اختصاصی فارس/

انتخاب «علیمحمد مؤدب» به عنوان دبیر کنگره شعر دفاع مقدس استان تهران

خبرگزاری فارس: دبیر بیستمین کنگره شعر دفاع مقدس با بیان اینکه دبیران استانی این کنگره هفته آینده انتخاب خواهند شد، گفت: «علی‌محمد مؤدب»، شاعر متعهد کشور به طور قطعی به عنوان دبیر کنگره «شعر دفاع مقدس استان تهران» انتخاب شد.

انتخاب «علیمحمد مؤدب» به عنوان دبیر کنگره شعر دفاع مقدس استان تهران
مصطفی محدثی خراسانی، دبیر بیستمین کنگره شعر دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب باشگاه خبری فارس «توانا» در خصوص انتخاب دبیران استانی کنگره شعر دفاع مقدس، اظهار داشت: بیستمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس در حال آغاز شدن است؛ فراخوانی که برای شرکت شاعران در این دوره اعلام شده همانند سال گذشته دارای چهار محور موضوعی اعم از «دفاع مقدس»، «دفاع مقدس با نگاه عاشورایی» و «شعر کودک و نوجوان و مقاومت بین‌الملل» است.

وی با بیان اینکه در بیستمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس در بخش مقاومت بین‌الملل به ویژه بیداری اسلامی تمرکز و تأکید شده است، اضافه کرد: این کنگره در وهله نخست در مراکز استان‌ها یعنی از آغاز مهرماه تا پایان بهمن سال جاری به تناوب و متناسب با آمادگی و شرایط استان‌ها در تمامی نقاط برگزار خواهد شد

محدثی خراسانی ادامه داد: برای بهتر برگزار شدن بیستمین کنگره «شعر دفاع مقدس» در حال رایزنی برای انتخاب دبیران استانی هستیم تا به کمک این دبیران فرآیند جمع‌آوری آثار به دبیرخانه این کنگره آغاز شود چرا که این دبیران با پیشنهاد دفاتر استانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و تائید دفتر مرکزی تعیین و انتخاب خواهند شد.

وی با بیان اینکه سعی شده تا برخی دبیران بیستمین کنگره «شعر دفاع مقدس» تا هفته آینده مشخص و حکم فعالیت خود را دریافت کنند، افزود: امیدوارم کنگره‌های استانی تا پایان بهمن سال جاری برگزار و برگزیدگان آن برای شرکت در کنگره نهایی مشخص شوند.

محدثی خراسانی در پایان، بیان کرد: «علی‌محمد مؤدب»، شاعر متعهد کشور به طور قطعی به عنوان دبیر کنگره «شعر دفاع مقدس استان تهران» انتخاب شد و بقیه دبیران استانی این کنگره هفته آینده معرفی خواهند شد.
انتهای پیام/و
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول