اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پیرانشهر اعلام کرد:

احداث 6 مدرسه ابتدایی در روستاهای پیرانشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار پیرانشهر گفت: 6 باب مدرسه ابتدایی در روستاهای پیرانشهر احداث می‌شود.

احداث 6 مدرسه ابتدایی در روستاهای پیرانشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از پیرانشهر، اروج مجاهدی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش که در سالن کنفرانس این فرمانداری تشکیل شد، اظهار داشت: این مدارس نیمه تمام بوده و تا پایان شهریور ماه سال جاری بهره‌برداری می‌رسند.
وی تصریح کرد: برای تکمیل مدرسه نیمه تمام ابتدایی روستای کهنه لاهیجان، مدرسه ابتدایی خیرین روستای حجران، مدرسه ابتدایی خیران روستای قلات‌منگور، مدرسه ابتدایی خیرین روستای زیوه، مدرسه ابتدایی خیرین روستای خالدار و مدرسه ابتدایی روستای رزگاری 3 میلیارد و 192 میلیون ریال اختصاص داده شده است.
این مسئول با تاکید بر تسریع در عملیات اجرایی این مدارس خاطرنشان کرد: این شش باب مدرسه با 23 کلاس درس برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی روستاهای این شهرستان احداث میشود.
مجاهدی ادامه داد: با تداوم عملیات ساخت‌و‌ساز این پروژه‌ها امید می‌رود دانش‌آموزان در مهر ماه امسال سر این کلاس‌ها مشغول تحصیل شوند.
وی از ساخت یک باب مدرسه در این شهرستان خبر داد و گفت: علاوه بر این یک باب مدرسه نیز برای زیر پوشش قرار دادن دانش‌آموزان مقطع متوسطه با 36 کلاس درس در حال تکمیل است.
این مسئول با بیان اینکه در صورتی که فرآیند ساخت‌و‌ساز با مشکل چندانی روبه‌رو نشود، پیش‌بینی میشود نیمه نخست سال آینده این مدرسه آماده بهره‌برداری باشد، اظهار داشت: برای تکمیل این مدرسه بیش از 13 میلیارد ریال تخصیص یافته است.
مجاهدی افزود: این میزان اعتبار با توجه به پیشرفت پروژه و به تدریج پرداخت می‌شود و بر این اساس مجریان و ناظران این طرح نیز عزم کردند با تامین به موقع منابع مالی این پروژه را در زمان تعهد شده به مرحله بهره‌برداری برسانند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول