اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرعین:

کمربندی سرعین نیازمند 6 میلیارد تومان اعتبار است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سرعین گفت: ‌احداث کمربندی سرعین برای سهولت تردد مسافران و گردشگران به 6 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

کمربندی سرعین نیازمند 6 میلیارد تومان اعتبار است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر صبح امروز در جریان بازدید از چند طرح عمرانی شهر سرعین اظهار داشت:‌ برای اجرای این پروژه از محل اعتبارات استانی و شهرستانی 2 میلیارد و 800 میلیون تومان اختصاص یافته که تنها با این مبلغ می‌توان پل مورد نیاز در این کمربندی را احداث تا بستر برای تکمیل رینگ  کمربندی سرعین مهیا شود.
وی بیان داشت: اجرای شدن این پروژه یکی از ضرورت‌های آینده شهر سرعین است به طوری که اگر این کمربندی احداث نشود سرعین در چند سال آینده با ترافیک سنگین حضور گردشگران و مسافران مواجه شده و دیگر محلی برای تردد خودرو و حتی عابر پیاده وجود ندارد.
این مسئول گفت: ‌در همین راستا بحث تمرکززدایی از میادین اصلی شهر به ویژه میدان گاومیش‌گلی در دستور کار است و ما با همکاری شهرداری و پلیس راهور تلاش می‌کنیم تردد و عبور و مرور در این  هسته مرکزی را به میادین و خیابان‌های اطراف سوق دهیم.
دبیر از حل مشکل خاموشی برق با احداث پست جدید خبر داد و افزود:‌ با همکاری اداره برق سعی می‌شود اگر سالانه نیازی به تعمیرات نیز وجود داشته باشد در ایام غیر پیک خاموشی‌ها و تعمیرات انجام شود تا در فصل گردشگری با قطع و خاموشی برق مواجه نشویم.
فرماندار سرعین اظهار داشت: ‌پروژه تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب شهری سرعین به سرعت در حال اجراست به طوری که از اعتبارات ملی 10 میلیارد تومان پول تزریق شده است.
دبیر بیان داشت: در عین احداث تصفیه‌خانه و فاضلاب شهری مبلغ 3 میلیارد و 200 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی به تکمیل این پروژه‌ها اختصاص یافته که امیدواریم سال آینده این پروژه آماده بهره‌برداری شود.
وی اولویت اول این شهرستان را تامین زیرساخت‌ها به ویژه در حوزه گردشگری اعلام کرد و اظهار داشت:‌ بدون اغراق شهر سرعین جزو شش شهر برتر گردشگری کشور است و توسعه و رونق آن نیازمند توجه جدی مسئولان استانی و شهرستانی در تامین زیرساخت‌هاست.
فرماندار سرعین افزود: ‌اگر بناست در دو سال آینده تعداد گردشگران این شهر از 5 میلیون نفر به 8 میلیون گردشگر داخلی و خارجی برسد ما نیازمند توجه جدی به تامین و تهیه زیرساخت‌های اساسی هستیم به طوری که در این ارتباط و در تامین آب شرب سالم برای 200 هزار نفر مسافر ورودی به صورت روزانه اقدامات لازم آغاز شده است.
وی ساخت منبع تامین آب مورد نیاز سالم را بیان کرد و افزود:‌این پروژه قرار است در مهر ماه امسال به بهره‌برداری برسد و در کنار آن افزایش ظرفیت آبرسانی در این شهرستان در دستور کار است.
دبیر از ورود 38 هزار گردشگر خارجی به شهر سرعین خبر داد و افزود: در برنامه‌ریزی‌های انجام شده این ظرفیت تا 200 نفر قابل افزایش است به شرط آن‌که در احداث و ساخت هتل‌ها و مهمان‌پذیر‌ها اقدام به جذب سرمایه‌گذار و حضور بخش خصوصی داشته باشیم.
وی در پایان اضافه کرد: با یک حرکت جهادی می‌توان در تامین زیر‌ساخت‌ها نظیر آب، برق، گاز و راه در این شهرستان تا دو سال آینده جشن بهره‌مندی تمامی اهالی این شهرستان را از این نعمات برگزار کرد.
انتهای پیام /ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول