اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان جم:

63 واحد مسکونی به نیازمندان جم واگذار شد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان جم از واگذاری 63 واحد مسکونی به افراد زیر پوشش کمیته امداد جم خبر داد.

63 واحد مسکونی به نیازمندان جم واگذار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مسلم انیژپور صبح امروز در آیین واگذاری واحدهای مسکونی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد جم با تبریک عید فطر اظهار داشت: عید فطر عید عبادت و عید خوبیهاست و پاداش یک ماه بندگی خداست که اختصاص به بندگان روزه‌دار و مومن دارد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان جم از واگذاری 63 واحد مسکونی به افراد تحت پوشش کمیته امداد جم خبر داد و خاطرنشان کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و همزمان با عید سعید فطر، تعداد 63 واحد مسکونی به مددجویان زیر پوشش این نهاد واگذار شد.
انیژپور بیان داشت: این واحدها در مجموع 4410 متر مربع زیربنا دارند که برای ساخت آنها 4 میلیارد و 410 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
وی اضافه کرد: این واحدها از محل تسهیلات بانکی در قالب طرح بهسازی روستایی در روستاهای بخش مرکزی و بخش ریز برای مددجویان فاقد مسکن احداث شده که 30 واحد در بخش مرکزی و 33 واحد نیز در بخش ریز احداث و تکمیل شده است.
رئیس کمیته امداد شهرستان جم گفت: از ابتدای روی کارآمدن دولت نهم و دهم تاکنون 375 واحد احداثی به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد در شهرستان جم واگذار شده است.
انیژپور خاطرنشان کرد: کمیته امداد جم در راستای تعمیرات منازل، سرویس‌های بهداشتی و حصارکشی خانه‌های مددجویان زیر پوشش اقدامات زیادی انجام داده و طی یکسال گذشته بیش از 90 میلیون ریال در این موارد هزینه کرده‌ایم.
وی از خدمات‌رسانی به بیش از 4000 مددجوی شهرستان جم خبر داد و افزود: جم حدود 40 هزار نفر جمعیت دارد که 10 درصد این افراد از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند هستند.
رئیس کمیته امداد شهرستان جم یادآور شد: کیفیت‌بخشی به خدمات و ایجاد اشتغال برای مددجویان از مهم‌ترین اولویت‌های کمیته امداد در سال جهاد اقتصادی است و از سایر نهادها و دستگاه‌ها نیز انتظار حمایت و پشتیبانی داریم.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول