اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک دیدار تدارکاتی؛

صبای قم و پاس همدان به تساوی رسیدند

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در دیداری تدارکاتی مقابل تیم دسته اولی پاس همدان نتیجه‌ای بهتر از تساوی کسب نکرد.

صبای قم و پاس همدان به تساوی رسیدند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که صبای قم باید خود را برای دیدار حساس هفته ششم نیم فصل نخست یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل تیم ملوان بندر انزلی آماده کند، این روزها سخت در تدارک افزایش میزان آمادگی روحی و جسمی بازیکنان خود است.
کادر فنی تیم فوتبال صبای قم بعد از در نظر گرفتن تمرینات و برنامه‌های آماده سازی متنوع به منظور افزایش آمادگی بازیکنان خود، دیداری تدارکاتی برابر تیم دسته اولی پاس همدان را نیز برای تیمشان در نظر گرفتند که در این دیدار آخرین وضعیت بازیکنان خود را محک بزنند.
دیدار تدارکاتی تیم‌های فوتبال صبای قم و پاس همدان پنجشنبه شب به میزبانی تیم فوتبال صبای قم برگزار شد که طی آن دو تیم با استفاده از بازیکنان مختلف خود به میدان رفتند و در پایان 90 دقیقه تلاش دو تیم تساوی یک بر یک رقم خورد.
در این مسابقه ابتدا این تیم پاس همدان بود که بازی را با برتری خود آغاز کرد، شاگردان فراز کمالوند که خود را برای حضوری موفق در مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان آماده می‌کنند، در دقیقه هفتم این مسابقه با استفاده از اشتباه دفاع صبای قم به گل برتری رسیدند.
در دقیقه هفتم این مسابقه حمله بازیکنان پاس همدان تا درون محوطه جریمه صبای قم، با خطای ناشیانه وحید حمدی‌نژاد همراه شد و داور مسابقه نیز با دمیدن در سوت خود، نقطه پنالتی را به سود تیم پاس همدان نشان داد و پاسی‌ها بدین ترتیب به گل برتری خود دست یافتند.
برتری یک گله تیم دسته اولی پاس همدان تا پایان نیمه نخست ادامه یافت زیرا شاگردان عبدالله ویسی هر چقدر تلاش کردند تا گل خورده را جبران کنند، اما تلاش آنها نتیجه‌ای نداد تا دو تیم با برتری یک بر صفر به سود پاس به رختکن رفتند.
در نیمه دوم عبدالله ویسی در ترکیب تیمش چند تغییر را به وجود آورد تا بتواند هم میزان آمادگی بازیکنانش را محک بزند و هم اینکه بتواند نتیجه یک بر صفر باخته را جبران کند اما آنها هر چه زدند به در بسته خورد تا اینکه مزد تلاش خود را در لحظات پایانی بازی گرفتند.
در حالی که زمان‌های مسابقه به دقیقه 90 نزدیک می‌شد، حرکت هجومی بازیکنان صبای قم به سمت دروازه تیم پاس همدان با کار ترکیبی صبایی‌ها به کریم اسلامی مهاجم جوان و جویای نام صبا ختم شد و این بازیکن گل تساوی صبای قم را وارد دروازه تیم پاس همدان کرد.
گفتنی است تیم فوتبال صبای قم که در حال حاضر با کسب 10 امتیاز از سه پیروزی، یک تساوی و یک باخت در مکان سوم جدول رده‌بندی قرار دارد، در هفته ششم نیم فصل نخست یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز جمعه هجدهم شهریور ماه در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام شهر مقدس قم میزبان تیم ملوان بندر انزلی خواهد بود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول