اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اجتماعی استانداری خراسان رضوی:

ظرفیت‌های موجود در قرآن را بالفعل کنیم

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: همه ما وظیفه داریم ظرفیت‌های موجود در قرآن را استخراج و آنها را بالفعل کنیم.

ظرفیت‌های موجود در قرآن را بالفعل کنیم
سید وحید موسویان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ‌اظهار داشت: وظیفه داریم ظرفیت‌های موجود در قرآن را استخراج و آنها را بالفعل کنیم تا با استفاده از آموزه‌های قرآن و شناساندن ابعاد مختلف آن در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداریم. 
موسویان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت در مشهد را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: سازمان‌ها و نهادها استقبال خوبی از این نمایشگاه داشته‌اند و عرصه‌های زیادی برای نوآوری و شناساندن آموزه‌های قرآن داشته‌اند و امیدواریم بتوانیم در سال‌های آینده نیز نمایشگاه را با کیفیت بهتر برگزار کنیم.
وی افزود: هنر بهترین ابزار انتقال آموزه‌هاست و باید تلاش کنیم تا با این ابزار قدرتمند مخاطبانی را که کمتر با قرآن آشنا هستند جذب کنیم.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری خراسان رضوی ضمن تشکر از برگزار‌کنندگان نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد که امسال ششمین دوره خو د را پشت سر گذاشت.
وی خاطرنشان کرد: افزایش کیفیت و کمیت نمایشگاه امسال نسبت به سال‌های گذشته گویا بود و این را از میزان استقبال مردم می‌توان درک کرد.
موسویان قرآن را چراغ راه مسلمانان دانست و تصریح کرد: ابعاد مختلف قرآن توسط فعالان فرهنگی در ‌زمان‌های غیر از برگزاری نمایشگاه به مخاطبان و به‌ویژه جوانان آموزش داده و مسئولان امر نیز می‌توانند با حمایت‌های خود در این راستا کمک کنند چون این به عنوان یک وظیفه برای تمام مسئولان به شمار می‌رود.
وی افزود: معرفی ابعاد مختلف قرآن به مخاطبان الزامی است و باید در این راستا حرکت کنیم.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول