اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پاداش ویژه بانک رفاه برای بازیکنان راه‌آهن

بانک رفاه و باشگاه راه‌آهن قرارداد همکاری امضا کردند

خبرگزاری فارس: حامی مالی باشگاه راه‌آهن شهرری به بازیکنان این تیم وعده داد در صورتی که یکی از مقام‌های اول تا هفتم لیگ برتر را کسب کنند به آنها پاداش ویژه می‌دهد.

بانک رفاه و باشگاه راه‌آهن قرارداد همکاری امضا کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، باشگاه راه‌آهن که در ابتدای یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر به بخش خصوصی واگذار شده است، بانک رفاه را به عنوان حامی مالی تیم فوتبالش انتخاب کرده و اعضای کادر فنی و بازیکنان این باشگاه طی مراسمی مهمان این حامی بودند.
در این مراسم قرارداد همکاری این بانک و باشگاه راه‌آهن شهرری بین ایمانی مدیرعامل بانک و محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه راه‌آهن منعقد شد.
ایمانی با ابراز خرسندی از ورود بانک رفاه به ورزش گفت: امیدواریم در این همکاری بتوانیم به توسعه روابط دو جانبه کمک کنیم.
محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه راه‌آهن نیز در این مورد گفت: فوتبال حالا به قطب جدید اقتصاد در دنیا تبدیل شده و امیدواریم بتوانیم همکاری متقابل و موثری با یکدیگر داشته باشیم.
در این مراسم از سوی حامی مالی تیم فوتبال راه‌آهن شهرری هدایایی به علی دایی و مدیرعامل و همچنین بازیکنان راه‌آهن اهدا شد.
ضمن اینکه علی اصغر شماعی به عنوان یکی از مالکان باشگاه راه‌آهن نیز در این مراسم حضور یافت اما از سخنرانی عذرخواهی کرد.
وی یکی از شش خریدار باشگاه راه‌آهن است که به صورت مجموعه شرکت‌های «پنا» این باشگاه را اداره می کنند.
محمدحسن انصاری‌فرد در بخشی از صحبت‌هایش گفت: با حضور مهندس شماعی فرصت را مغتنم شمرده و از مالکان باشگاه راه‌آهن مجددا تشکر می کنم که اجازه داده نام قدیمی‌ترین باشگاه لیگ برتری ایران همچنان دست نخورده باقی بماند و تیم هم به شهر دیگری منتقل نشود.
در پایان این مراسم از سوی حامی مالی باشگاه راه‌آهن به بازیکنان و کادر فنی وعده داده شد در صورتیکه بتوانند یکی از عناوین اول تا هفتم لیگ برتر را به خود اختصاص دهند، به هر یک مبلغ پنج میلیون تومان پاداش پرداخت شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول