اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کرمانی:

قدرت فوتسال قم را به نمایش گذاشتیم

خبرگزاری فارس: گلزن تیم فوتسال صبای قم در هفته نخست لیگ برتر فوتسال گفت: با زدن شش گل به پرسپولیس تهران قدرت واقعی فوتسال قم را به نمایش گذاشتیم.

قدرت فوتسال قم را به نمایش گذاشتیم
محمد کرمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: فکر می‌کنم تمام آنهایی که به سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آمده بودند، از بازی ما راضی باشند، زیرا سرعتی، کم اشتباه، فنی و هماهنگ بازی کردیم و به برتری دست یافتیم.
وی تاکید کرد: صبای قم قطعا از آن چیزی که در دیدار با پرسپولیس تهران نشان داد در ادامه لیگ بهتر میشود زیرا تیم ما هنوز هم به هماهنگی بیشتری نیاز دارد و با توجه به توانمندی قابل توجهی که در تکتک بازیکنان ما وجود دارد، میتوانیم بهتر از این شویم.
بازیکن با تجربه تیم فوتسال صبای قم عنوان داشت: از هر نظر در شرایط بسیار خوب آمادگی قرار داریم و با توجه به تمرینات بسیار خوبی نیز که پیش از آغاز لیگ سپری کرده ایم به ویژه از نظر جسمانی وضعیت بسیار خوبی داریم و آماده ارائه بهترین بازی های خود در لیگ هستیم.
وی خاطرنشان کرد: بازی به بازی کار ما در لیگ برتر حساس‌تر و سخت‌تر می‌شود و به همین خاطر قطعا با تمریناتی که بعد از دیدار با پرسپولیس تهران زیر نظر کادر فنی پشت سر خواهیم گذاشت، آمادگی بازیکنان صبا دو چندان شده و بهتر از این دیدار به مصاف حریف اصفهانی خود می‌رویم.
کرمانی ابراز داشت: تمام بازیهای این فصل مهم و سرنوشت‌ساز است و همانگونه که مقابل پرسپولیس مدعی و با انگیزه و قوی بازی کردیم، باید سعی کنیم در دیدارهای بعدی مقابل رقبای لیگ برتری خود نیز با بیشترین انگیزه بازی کنیم تا به موفقیت دست یابیم.
وی افزود: ‌تیم تمرینات بسیار خوب و چندین مرحله بازی تدارکاتی و اردوهای آماده‌سازی را پشت سر گذاشته و بازیکنان در شرایط بدنی و تیمی مطلوبی قرار دارند و امیدوارانه برای کسب بهترین نتایج در ادامه رقابت‌ها به میدان می‌رویم.
گلزن تیم فوتسال صبای قم در هفته نخست لیگ برتر فوتسال مقابل پرسپولیس، بیان داشت: گرچه با تیم‌های قوی و صاحب نامی در لیگ امسال رو به رو هستیم ولی به قابلیت‌های بازیکنان تیم ملی ایمان داشته و اعتقاد دارم می‌توانیم در مسابقات لیگ امسال فوتسال کشور دست به کارهای بزرگی بزنیم و ضمن شگفتی‌ساز شدن، در این دوره نیز بدرخشیم.
وی خاطرنشان کرد: در سزدهمین دوره لیگ برتر تیم های ماهان، گیتی پسند و منصوری تیم‌هایی هستند که در حد قهرمانی لیگ مطرح هستند ولی ما هم تیم آماده‌ای داریم که می‌توانیم حریفان بزرگ خود را هماهنند پرسپولیس غافلگیر کنیم.
کرمانی در خصوص ادامه لیگ برتر، عنوان کرد: پیش‌بینی نتایج فوتسال بسیار سخت است، قطعا در این دوره خیلی از تیم‌های بزرگ مقابل تیم‌های ضعیف غافلگیر خواهند شد اینها بستگی به این دارد که ما چقدر خودمان را باور کنیم و ایمان داشته باشیم که می‌توانیم به موفقیت دست پیدا کنیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول