اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت؛

4 طرح عمرانی در سیرجان بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس:همزمان هفته دولت از 4 طرح عمرانی در سیرجان بهره‌برداری شد.

4 طرح عمرانی در سیرجان بهره‌برداری شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، زمین چمن مصنوعی منطقه آباده سیرجان به وسعت یک هزار و 250 متر‌مربع و با صرف هزینه 2 میلیارد ریال از اعتبارات شهرداری سیرجان طی مدت هشت ماه به پایان رسید که یک هزار نفر از جوانان منطقه جنوبی این شهرستان از مزایای ورزشی این زمین چمن بهره‌مند شدند.
همچنین طرح توسعه و بازگشایی بازار قدیمی سیرجان به وسعت 3 هزار متر‌مربع و با هزینه 3 میلیارد و 500 میلیون ریال از اعتبارات شهرداری سیرجان و تسهیلات بانکی به پایان رسید که در این طرح با احداث 25 واحد تجاری 25 نفر مشغول به کار شدند.
بنابراین گزارش، طرح بهسازی بلوار مشهد نیز به وسعت 40 هزار متر‌مربع و با هزینه 5 میلیارد و 200 میلیون ریال از اعتبارات شهرداری سیرجان طی مدت 10 ماه به پایان رسید.
بهسازی بلوار هجرت سیرجان با هزینه یک میلیارد ریال و با طول یک هزار و 100 متر و نصب 60 پایه چراغ طی مدت دو ماه از دیگر طرح‌های مورد افتتاح در آخرین روز از هفته دولت بود.
محمد‌مهدی عارفینسب شهردار سیرجان در این ارتباط اظهار داشت: 11 میلیارد و 700 میلیون ریال از اعتبارات شهرداری و عوارض اخذ شده و با اجرای این طرح‌ها 30 نفر مشغول به کار شدند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول