اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از انتخاب فریدونکنار به عنوان پایلوت امر به معروف صورت گرفت؛

آغاز فعالیت تیم‌های 14 نفره تذکر لسانی در فریدونکنار

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار از فعالیت تیم‌های 14 نفره تذکر لسانی در این شهرستان خبر داد.

آغاز فعالیت تیم‌های 14 نفره تذکر لسانی در فریدونکنار
علیاکبر صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: در جلسه شورای اداری شهرستان در راستای اجرای امر به معروف و نهی از منکر و تذکر لسانی در محیط ادارات تاکید شده است.
وی از استقرار پایگاه طرح تذکر لسانی در اماکن عمومی، پارک بزرگ ساحلی شهرستان و نقاط مسافرخیز به عنوان ستاد اجرایی امر به معروف و نهی از منکر تذکر لسانی تا پایان ماه مبارک رمضان در فریدونکنار خبر داد.
به گفته جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار تیم‌بندی نیروهای آموزش دیده به صورت 12 نفره و گروه‌های چهار نفره با مسئولیت یکی از بسیجیان برای اجرای عملی و هماهنگی با مسئولان ستاد واحدها در اول ماه مبارک به صورت نمادین اقدام به تذکر لسانی در محدوده پرجمعیت نیز در همین راستا انجام شده است.
وی از آموزش 37 نفر از بسیجیان اقشاری برای مقابله احتمالی به همراه تامین هزینه‌های بیمه، تهیه و صدور کارت ضابط قضایی در شهرستان فریدونکنار خبر داد.
صادقی افزود: یک هفته قبل از ماه رمضان طی یک هفته روز با حضور در مناطق بازار، پارک عمومی، کنار دریا و طرح سالم‌سازی برای بررسی، سنجش و برآورد بازخورد تذکر لسانی امر به معروف و نهی از منکر به افراد داشته‌ایم و شروع فعالیت تیم‌ها در قالب 12 و 14 نفره در سطح شهر، بازار، طرح دریا و پارک ساحلی لاله فریدونکنار هم‌اکنون درحال اجرا است.
وی با بیان اینکه این برنامه‌ها به عنوان آمران امر به معروف و نهی از منکر در تذکر لسانی ادامه دارد و به صورت شیفت‌بندی ادامه مییابد، خاطرنشان کرد: تاکنون گزارش درگیری فیزیکی نداشته و از طرفی هم بسیج دستورالعملی برای راه کار حادثه احتمالی به این شهرستان ارسال نشده ولی طی نشستی با دادستان و فرمانده انتظامی شهرستان که همکاری بسیار خوبی هم دارند تمهیداتی پیش‌بینی شده است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول