اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌توسط تأمین اجتماعی در استان اصفهان صورت گرفت؛

هزینه 262 میلیارد تومانی برای بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی

خبرگزاری فارس: مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت: در سال گذشته حدود 262 میلیارد و 526 میلیون تومان برای بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی استان هزینه شده است.

هزینه 262 میلیارد تومانی برای بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی
حسین عطایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه مراکز درمانی زیر پوشش مدیریت درمان تأمین اجتماعی در راستای ارتقای کیفیت خدمات تشخیصی و درمانی گام‌های موثری را برداشته‌اند، اظهار داشت: به ‌تازگی بیمارستان شریعتی اصفهان که زیر نظر سازمان تأمین اجتماعی است، موفق به کسب گواهینامه‌ ISO9001 شده است.
وی با اشاره به اینکه تاکنون سه بیمارستان تأمین اجتماعی استان اصفهان گواهینامه‌ ISO9001 را کسب کرده‌اند، افزود: بیمارستان‌های دکتر غرضی اصفهان و حضرت فاطمه الزهرا (س) نجف‌آباد نیز پیش از بیمارستان شریعتی این گواهینامه را اخذ کرده‌اند.
مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان اصفهان در ارتباط با خدمات ارائه شده این سه بیمارستان بیان داشت: در سال گذشته بیش از 4 میلیون و 500 هزار ویزیت سرپایی توسط پزشکان عمومی، متخصص، فوق‌تخصص و دندان‌پزشک در بیمارستان‌های زیر نظر تأمین اجتماعی انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه از مجموع ویزیت‌های سرپایی پزشکان در بخش درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی در کل کشور، استان اصفهان سهم 9 درصدی را به خود اختصاص داده است، اضافه کرد: اصفهان پس از استان‌های تهران و خوزستان در جایگاه سوم ویزیت‌های سرپایی پزشکان در بخش درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی قرار دارد.
عطایی ادامه داد: همچنین در سال 89، بیش از 42 هزار عمل جراحی و 74 هزار مورد بستری در سه بیمارستان تأمین اجتماعی استان اصفهان داشته‌ایم.
وی همچنین درباره میزان هزینه بیمه شدگان تأمین اجتماعی استان اصفهان در سال 89 گفت: در سال گذشته حدود 262 میلیارد و 526 میلیون تومان برای بیمه شدگان تأمین اجتماعی استان هزینه شده است.
مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان اصفهان افزود: برای بیماران خاص همچون بیماران دیالیزی، تالاسمی و هموفیلی نیز در سال 89، حدود چهار میلیارد و 332 میلیون تومان تأمین اجتماعی هزینه کرده است.
وی خاطرنشان کرد: مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان با برخورداری از سه بیمارستان، 25 پلیکلینیک تخصصی، درمانگاه تخصصی و عمومی، مرکز خدمات بهداشتی و طب کار و دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی، به بیش از 2 میلیون و 600 هزار بیمه شده تأمین اجتماعی خدمات تشخیصی و درمانی ارائه می‌کند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول