اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج هنرمندان سوادکوه خبر داد:

تجلیل از شهدای هنرمند سوادکوه

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج هنرمندان سوادکوه با اشاره به حضور چهار شهید بسیجی هنرمند در این شهر گفت: از شهیدان هنرمند سوادکوه در هفته دفاع مقدس امسال تقدیر میشود.

تجلیل از شهدای هنرمند سوادکوه
ابراهیم رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه بسیج با حضور در فضای فرهنگی جامعه قصد تعمیق ارزش‌های اصیل اسلامی و انقلابی را دارد، اظهار داشت: بسیج هنرمندان تشکلی است که در آن هنرمندان این مرز و بوم برای انجام خدمت به فرهنگ، هنر و ادب ایران اسلامی تلاش میکنند.
مسئول بسیج هنرمندان سوادکوه تصریح کرد: شناخت دقیق و عمیق، غنا بخشیدن به آن، معرفی و شناساندن آن به دیگر فرهنگ‌ها و ملل و بهره‌گیری از آن در انتقال معارف و ارزش‌های اسلامی و حقایق الهی و بشریت از رسالت‌های اصلی بسیج هنرمندان است.
رضایی با اشاره به اینکه فعالیت در بسیج هنرمندان به صورت داوطلبانه است، گفت: با فعالیت در بسیج هنرمندان سعی میکنیم به نیازهای انقلاب و جامعه پاسخ بگوییم و باری از جامعه را در مسیر نیل به مقاصد انقلاب بر عهده بگیریم.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره 421 شهید سوادکوه و با اشاره به اینکه شهرستان سوادکوه چهار شهید هنرمند را تقدیم انقلاب کرده است، عنوان داشت: این شهیدان در عرصه‌های مختلف هنری و فرهنگی حضور فعال داشتند.
مسئول بسیج هنرمندان سوادکوه بیان داشت: شهیدان آستین، طباطبایی، ساجدی و برنتی از شهیدان هنرمند شهرستان سوادکوه هستند.
رضایی شرایط عضویت در بسیج هنرمندان را فارغ‌التحصیل در یکی از مقاطع رشته‌های هنری، داشتن اثر در یکی از رشته‌های هنری، کسب رتبه در یکی از جشنواره‌ها و مسابقات هنری و ادبی در سطح استانی، کشوری و بین‌المللی، داشتن گواهینامه معتبر از سازمان‌های هنری و ادبی و سایر مراکز و موسسات آموزش هنری دانست و داشتن سابقه تدریس در یکی از رشته‌های هنری و ادبی، داشتن گواهینامه معتبر از عضویت در یکی از انجمن‌ها یا گروه‌های هنری ادبی، داشتن شهرت هنری و ادبی در جامعه شهری را از شرایط عضویت در بسیج هنرمندان دانست.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول