اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تربیت بدنی مازندران:

93 هزار مترمربع به فضای ورزشی مازندران اضافه شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تربیت بدنی مازندران گفت: در شش ماه اخیر بیش از 35 پروژه ورزشی افتتاح شد که بر این اساس 93 هزار متر مربع به فضای ‌ورزشی استان اضافه شد.

93 هزار مترمربع به فضای ورزشی مازندران اضافه شد
امیر پریچهره در حاشیه مراسم افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره شهر گتاب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: ورزشگاه فضا بسیار معنوی و مقدسی است  که توجه به آن سبب افزایش توان و کارکرد جامعه می‌شود.
وی تصریح کرد: لزوم ایجاد فضاهای ورزشی امری ضروری و واجب برای همه جوامع به ویژه نسل جوان است زیرا بدنی قوی و روح پاک برای جوانان ما به ارمغان آورده و سبب افزایش توان کاری جامعه می‌شود.
مدیرکل تربیت بدنی مازندران بیان داشت: با تلاش مسئولان شهرستان بابل حلقه بسیار خوبی برای توسعه ورزش  بابل ایجاد شده است و علی کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل در مجلس نقش مهمی در ایجاد مکان‌های ورزشی داشته است.
وی تصریح کرد: امروز خوشحال هستیم که در امر ورزشی کلنگ فضاهای آموزشی با اطمینان خاطر و با پشتوانه مالی لازم به زمین زده شده و در مدت زمان کمتر از حد معمول به بهره‌برداری می‌رسد که این سالن هم یکی از آن فضاهای آموزشی است که با موفقیت و کمک خاص به بهره‌برداری رسید.
مدیرکل تربیت بدنی مازندران اظهار داشت: در شش ماه اخیر بیش از 35 پروژه ورزشی افتتاح شد که بر این اساس 93 هزار متر مربع به فضای آموزشی اضافه شد و در هفته دولت 31 پروژه در دست افتتاح داشتیم که تنها موفق به افتتاح 16 پروژه شدیم.
پریچهره افزود: سالن ورزشی سقف کوتاه شهر گتاب از مصوبات سفر دوم ریاست جمهوری بوده که ظرف کمتر از هفت ماه با هزینه‌ای بیش از 220 میلیون تومان بهره‌برداری شد.
وی تصریح کرد: سالن ورزشی شهر گتاب سالنی تخصصی و چند منظوره بوده که تمام رشته‌های ورزشی از جمله کشتی، بوکس، ورزش‌های رزمی، تکواندو، کاراته و جودو قادر به استفاده از این سالن هستند.
پریچهره افزود: امروزه بحث ورزش از حد تفریح گذشته است و نقش مهمی در زندگی جوانان و نوجوانان ازجمله در امر سلامت، پرورش و افزایش راندمان کاری آنها ایفا می‌کند.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول