اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار فارس صورت گرفت؛

افتتاح خط 66 کیلوولت قیر 1- قیر 2

خبرگزاری فارس: با حضور معاون عمرانی استاندار فارس خط 66 کیلوولت قیر1- قیر2 در شهرستان قیروکارزین افتتاح شد.

افتتاح خط 66 کیلوولت قیر 1- قیر 2
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، محسن اردکانی صبح امروز در مراسم افتتاح خط 66 کیلو ولت قیر 1- قیر 2 که با حضور مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس، امام جمعه قیروکارزین، سرپرست فرمانداری، بخشداران و مسئولان ادارات همراه بود اظهار داشت: هفته دولت فرصت مغتنمی بود که نتایج عملکرد و خدمتگزاری مسئولان به سمع و نظر مردم برسد .
وی افزود: با این خدمتگزاری‌ها دروغ بودن ادعاهای تبلیغاتی دشمنان در مورد ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی بیشتر آشکار می شود.
اردکانی با اشاره به پروژه‌های استان فارس در هفته دولت اضافه کرد: در هفته دولت امسال 917 پروژه با اعتباری بالغ بر 613 میلیارد تومان در استان فارس به بهره برداری رسیده و یا در روزهای آینده افتتاح می‌شود .
معاون عمرانی استاندار فارس بیان داشت: در زمینه برق با همت مسئولان شاهد بهره‌برداری از 24 پروژه با اعتباری بالغ بر 44 میلیارد و 745 میلیون تومان بودیم .
اردکانی تصریح کرد: در گذشته بسیاری از مناطق کشور از نعمت داشتن برق پایدار برخوردار نبودند اما در نظام جمهوری اسلامی به برکت ولایت جشن برق‌رسانی به روستاهای بالای 20 خانوار را برگزار می‌کنیم .
وی در ادامه با اشاره به رشد بالای 200 درصدی تولید برق این استان از ابتدای دولت نهم تاکنون خاطرنشان کرد: در ابتدای دولت نهم تولید برق این استان حدود یک‌هزار  و 780 مگاوات بود که اکنون با یک رشد بالای 200 درصدی همراه شده است .
وی ادامه داد: شرکت برق منطقه‌ای استان فارس در حال حاضر قادر است 700 مگاوات برق به سایر استان‌ها صادر کند .
این مقام مسئول ضمن تشکر از مدیریت برق منطقه‌ای فارس ابراز داشت: این پیشرفت‌ها نتایج تلاش و کوشش یک جمع ولایتی است که با در هم آمیختن تعهد و تخصص حاصل شده است .
اردکانی مدیریت برق را دارای سه بخش مدیریت تولید و انتقال، مدیریت توزیع و مدیریت مصرف دانست و بیان کرد: بخش عمده‌ای از مدیریت مصرف بر عهده مردم شریف است که باید با رعایت الگوی مصرف قدردان این نعمت بزرگ باشند .
معاون عمرانی استاندار فارس در ادامه افتتاح پروژه‌های عمرانی در قیروکارزین پروژه 20 واحدی مسکن محرومان مصوب سفر مقام معظم رهبری به استان فارس را افتتاح کرد و همچنین همزمان 124 واحد مسکن خودمالک نیز از پروژه‌های بنیاد مسکن قیروکارزین به بهره‌برداری رسید.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول