اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت الله ایمانی:

دولت نباید فرصت خدمت را با حاشیه سازی از دست بدهد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیراز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و تذکرات ایشان به هیئت دولت بر توجه و دقت کامل به سخنان معظم‌له تاکید کرد.

دولت نباید فرصت خدمت را با حاشیه سازی از دست بدهد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر شیراز با بیان اینکه مقام معظم رهبری دولت را از بگو مگوهای بی‌حاصل پرهیز داداند، اظهار داشت: همان‌گونه که ولی فقیه زمان فرمودند دولت باید به انتقادات و نظرات نخبگان مخلص توجه داشته باشد.
وی با بیان اینکه مقام عظمای ولایت فرمودند که دولت به وعده‌هایی که به مردم می‌دهد عمل کند، تصریح کرد: همان‌گونه که در فرمایشات مقام معظم رهبری بود، دولت نباید اجازه دهد که مسائل فرعی و حاشیه‌ای فرصت خدمتگزاری را از او بگیرد.
ایمانی با اشاره به سخن مقام عظمای ولایت مبنی بر اینکه باید توجه دائمی و همیشگی به اصول و ارزش‌های اسلامی باشد، خاطرنشان کرد: برابر فرمایشات ولی فقیه زمان باید طرح مسائل در مورد ایرانیت و ایرانی با رعایت نعمت‌ها و امتیازاتی که اسلام به ما داده است عنوان شود.
نماینده ولی فقیه در استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان مسابقه‌ای برای رسیدن به اهداف بلند و ارزشمند است، گفت: فضای ماه مبارک رمضان طوری طراحی شده است که انسان به سیر و سلوک خود بتواند ادامه دهد.
خطیب نماز عید سعید فطر شیراز با اشاره به سخنان گهربار حضرت امام حسن مجتبی (ع) مبنی بر اینکه خداوند ماه رمضان را میدان مسابقه قرار داده تا بندگان شایسته بر دیگران پیشی گیرند، اضافه کرد: جمعیتی در این مسابقه برنده می‌شوند که به یاد خدا باشند و عده‌ای که از یاد خدا غافلند به گرفتاری مبتلا می‌شوند.
نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس خاطرنشان کرد:‌ زمانی که انسان دل خود را پاک کند، جلوه حق را در خود می‌‌تاباند.
امام جمعه شیراز همچنین از درگاه حق تعالی خواست تا در این عید بزرگ، رستگاری را به عموم مسلمانان عطا فرماید.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول