اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  زنان و جوانان

مدعیان دروغین حقوق زنان/

تفکرات غربی قادر به ایجاد خلل در اراده زنان ایرانی نیست

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: زنان ایرانی ثابت کردند که ادعای حقوق بشر آمریکا و طیف‌های آمریکایی را تنها در حد کاری پر زرق و برق می‌دانند که هیچ‌گونه محتوایی ندارد و تفکرات غربی نمی‌تواند در اراده آنان خللی ایجاد کند.

تفکرات غربی قادر به ایجاد خلل در اراده زنان ایرانی نیست
سیدعلی آقازاده در گفت‌وگو با خبرنگار زنان باشگاه خبری فارس «توانا» با اشاره به اهمیت بحث حقوق بشر و اقشار مختلف اجتماع در جامعه جهانی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان نظامی دینی و اسلامی به موضوع حقوق انسان‌ها توجه ویژه‌ای دارد که از جمله می‌توان به مسئله حقوق زنان اشاره کرد.

وی با تأکید بر اینکه زن در انقلاب اسلامی و فرهنگ دینی ما از جایگاه بسیار والا و ممتازی برخوردار است، ادامه داد: ما با اقتدا به حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت زینب (س) افتخار می‌کنیم و در فرهنگ دینی خود این دو بانوی بزرگ اسلام را به عنوان الگویی برای مردان و زنان عالم می‌دانیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زنان در جمهوری اسلامی و تحولات اجتماعی بیشترین حضور و تأثیر را داشته‌اند، گفت: در جامعه اسلامی امروز زنان از بیشترین اکرام برخوردار هستند و اختصاص چنین جایگاهی به زنان در جمهوری اسلامی برای تمام دنیا آشکار است.

وی با بیان اینکه بی‌تردید فرهنگ غرب از زن استفاده ابزاری می‌کند، افزود: شواهد بیانگر آن است که حقوق بشر و حقوق زن در غرب، نزد لیبرال‌ها، سکولارها و صاحبان قدرت و ثروت به عنوان ابزاری اقتصادی -اجتماعی مطرح است.

آقازاده در ادامه بیان کرد: ضد‌ انقلابیون داخل و خارج از کشور از جمله کسانی هستند که این موضوع را یدک می‌کشند و با دین، ارزش‌ها، فضایل و حقوق زنان ما مخالفت‌ می‌کنند.

وی با بیان اینکه شیرین عبادی از جمله این افراد است که وضعیت وی بر همگان آشکار است، اضافه کرد: وی به عنوان جاسوس موساد و معرکه گردان عرصه فمینیسم و سکولاریسم در جامعه خودنمایی و در دامان سرویس‌های جاسوسی دنیا قلمفرسایی می‌کند و مورد پشتیبانی و عنایت آنها قرار می‌گیرد و با دیدگاه خاص خود، علیه جمهوری اسلامی ایران موضع‌گیری می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: قطعاً زنان جامعه ما زیر بار القائاتی که حیثت، اعتبار و آبروی آنها را به بازی بگیرد و آن را مورد سوء استفاده قرار دهد، نخواهند رفت.

وی خاطرنشان کرد:‌ زنان جامعه ما ثابت کردند که ادعای حقوق بشر آمریکا و طیف‌های آمریکایی را تنها در حد کاری خطرناک و پر زرق و برق می‌دانند که هیچ‌گونه محتوایی ندارد و تفکرات غربی نمی‌تواند در اراده آنان خللی ایجاد کند.
انتهای پیام/ر
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول