اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد برگزاری نماز عید فطر در همدان:

نماز عید فطر نمایش قدرت مسلمانان است

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر در همدان گفت: نماز عید فطر نمایش قدرت و وحدت مسلمانان است.

نماز عید فطر نمایش قدرت مسلمانان است
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سیدمرتضی حسنی‌حلم صبح امروز در سخنان پیش از خطبه نماز عید سعید فطر با تبریک این عید بزرگ اظهار داشت: نماز عید فطر نمایشگر وحدت و یکپارچگی مسلمانان جهان بوده و روز نمایش اجتماع و قدرت آنها به شمار می‌رود.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری نماز عید سعید فطر ادامه داد: مسلمانان بعد از یک ماه عبادت و خودسازی در ماه رمضان حضور یکپارچه‌ای در مکان مشخصی دارند که این مهم امر شایان توجهی است.
مسئول ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر در همدان با بیان اینکه باید آثار و برکات ماه مبارک رمضان را در طول سال در زندگی خود جاری و ساری کرد، گفت: فرد روزه‌دار بعد از یک ماه روزه‌داری، خالص شدن و تقویت تقوا، از آلودگی و گناه پاک شده و توانایی ترک گناهان را در خود می‌یابد.
وی با اشاره به دعای امام سجاد(ع) در وداع با ماه مبارک رمضان افزود: ایشان بعد از مناجات با خدای متعال و اظهار شکر به درگاه وی به خاطر اینکه توفیق شب‌زنده‌داری، روزه‌داری، درک شب قدر و... را در این ماه به وی داده، در فراق این ماه بزرگ چنان دردمندانه اشک می‌ریختند گویی که کسی فرزندش را از دست داده باشد.
حسنی‌حلم ابراز داشت: توجه به حالات این امام معصوم(ع) حاکی از آن است که این ماه پربرکت و پرفیض دارای آثار و برکات بسیاری برای روزه‌داران بوده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه دشمنان از تکبیر و اجتماع مسلمانان در ترس و واهمه هستند، افزود: ما خدا را شاکریم که در این روز سراسر خیر و برکت توفیق تجمع برای اقامه نماز و سر دادن ندای تکبیر را به دست آورده‌ایم و مایه امید دوستان ولایت و یأس و ناامیدی دشمنان اسلام شده‌ایم.
در پایان پیامی از سوی استانداری همدان در جمع نمازگزاران خوانده شد که در آن نوید عملیات اجرایی پروژه مصلی همدان داده شده بود.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول