اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دیار قومس میعادگاه عاشقان؛

نماز عید سعید فطر در استان سمنان اقامه شد

خبرگزاری فارس: نماز عید سعید فطر صبح امروز در شهرها و بخش‏های این استان با حضور پرشور مردم اقامه شد.

نماز عید سعید فطر در استان سمنان اقامه شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، نماز عید سعید فطر در 17 نقطه از استان سمنان اقامه شد.
نمازگزاران امروز با وضو، مهر و زیرانداز مختصر اما با قلب‏های آکنده از مهری در محل‏های برگزاری نماز عید سعید فطر حضور یافته بودند.
نماز عید سعید فطر در سمنان از ساعت 30/7 به امامت حجت‏الاسلام و‌المسلمین سیدمحمد شاهچراغی، امام جمعه سمنان و نماینده ولی‏فقیه در استان در مصلای بزرگ این شهر اقامه شد.
نماز عید سعید فطر در شاهرود از ساعت 30/7 در مدرسه قلعه (مصلا) و به امامت حجت‏الاسلام محمود ترابی شاهرودی و در دامغان از ساعت 30/7 در مصلا جنب مسجد جامع و به امامت حجت‏الاسلام سیدمحمود ترابی خوانده شد.
نماز عید سعید فطر در گرمسار از ساعت 7 در میدان امام و به امامت حجت‏الاسلام سیدعلی مهدینژاد، در سرخه از ساعت 30/7 در حسینیه شهدا (مصلا) و به امامت حجت‏الاسلام حسنعلی عربی، در مهدیشهر از ساعت 7 در حسینیه المهدی (عج) و به امامت حجت‏الاسلام محمد بارانی و در بسطام از ساعت 30/6 در صحن امامزاده محمد بسطام و به امامت حجت‏الاسلام عباس معصومیان اقامه شد.
این نماز باشکوه در دیباج از ساعت 30/7 در مسجد صاحب‏الزمان (عج) به امامت حجت‏الاسلام سیدجلیل قدمی، در آرادان از ساعت 7 در کانون فرهنگی شهید اشرفی اصفهانی به امامت حجت‏الاسلام سیدمحمد تقوی، در کلاته‏خیج از ساعت 8 در حسینیه اعظم و به امامت حجت‏الاسلام مهدی ایمانی و در شهمیرزاد از ساعت 30/7 در خیابان ساری و به امامت حجت‏الاسلام سیدداود احمدپناه خوانده شد.
نماز عید سعید فطر در میامی از ساعت 7 در مسجد جامع و به امامت حجت‏الاسلام سیدمرتضی موسوی، در ایوانکی از ساعت 8 در میدان امام خمینی و به امامت حجت‏الاسلام ابراهیم نیکصفت، در بیارجمند از ساعت 30/7 در مسجد و مجتمع فرهنگی المهدی به امامت حجت‏الاسلام محمدرضا احمدی و در مجن از ساعت 8 در مسجد امام حسین (ع) و به امامت حجت‏الاسلام حسین جناتی خوانده شد.
نماز عید سعید فطر در درجزین از ساعت 30/6 در مدرسه حضرت مهدی (عج) به امامت حجت‏الاسلام محمدرضا رحیمیزاده و در کلاته‏رودبار از ساعت 30/7 در مسجد جامع کلاته‏رودبار و به امامت حجت‏الاسلام شیخ محمود محقق خوانده شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول