اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد:

پلمب شرکت مسافربری باشت غیر قانونی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: پلمپ دفتر شرکت مسافربری برون‌شهری در شهر باشت توسط شهرداری غیر قانونی است.

پلمب شرکت مسافربری باشت غیر قانونی است
مسعود مصدقی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت اظهار داشت: شهرداری باشت بدون هماهنگی و اطلاع سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها اقدام به تعطیلی دفتر شرکت مسافربری کرده و اکنون ما از علت پلمب دفتر شرکت اطلاعی نداریم.
وی تصریح کرد: شرکت مسافربری برون شهری راحیل جنوب در شهر باشت دارای مجوز و زیر نظر سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها فعالیت می‌کند.
این مقام مسئول در امور حمل و نقل استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ایجاد زیر ساخت حمل و نقل از جمله احداث ترمینال مسافربری وظیفه شهرداری است، ابراز داشت: صدور مجوز و نظارت بر عملکرد و نحوه فعالیت شرکت‌های مسافربری برون شهری بر عهده سازمان حمل و نقل است.
مصدقی عنوان داشت: هرگونه تصمیم در مورد تغییر مکان و مشکلات ترافیکی و دیگر مسائل مربوط به مسافربرهای برون شهری  باید به تصویب شورای ترافیک شهرستان برسد.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های این استان با بیان اینکه شهرداری ماهانه از مسافربرهای برون شهری بابت خدمات عوارض دریافت میکند، افزود: شهرداری باشت هیچ‌گونه خدمات رفاهی برای مسافران و رانندگان فراهم نکرده است.
وی به نبود ترمینال مسافربری در شهر باشت اشاره کرد و ابراز داشت: در جلساتی که با شورای شهر و شهرداری باشت داشتیم، از آنها درخواست کردیم که حداقل زیر ساخت حمل و نقل مسافر را در باشت فراهم کنند ولی تاکنون هیچ اقدامی انجام نداده‌اند.
مصدقی با بیان اینکه کار ساماندهی مسافربرهای برون شهری و شناسنامه‌دار کردن خودروهای مسافربری از برنامه‌های سازمان حمل نقل است، ابراز داشت: وجود مسافربرهای ویژه برون شهری به دلیل شناسنامه‌دار بودن خودرو و راننده و  برخورداری از شرایط بیمه مسافر سبب میشود تا مسافران با آرامش خاطر سفر کنند.
مدیرکل پایانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تعطیلی شرکت مسافربری در باشت مسافران و رانندگان را با مشکل مواجه کرده است، خاطر‌نشان کرد: موضوع تعطیلی دفتر شرکت در مرجع قضایی در حال رسیدگی است‌.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول