اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گنبدکاووس:

سد محکم ولایت فتنه 88 را بی‌اثر کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: آنچه فتنه سال 1388را خواباند سد محکم ولایت و پیوند مردم با رهبری بود.

سد محکم ولایت فتنه 88 را بی‌اثر کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدرعلی احمدی در مراسم سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر و یک هزار و 500 شهید دولت در شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه فرمایشات رهبری را باید نصب‌العین قرار داد، اظهار داشت: اطاعت از رهبری ملت را از گردنه‌های سخت عبور می‌دهد.
وی افزود: شرافت همه ما به این است که به هم خدمت کنیم و بنا به فرموده امام راحل خدای تبارک و تعالی علاقه دارد به این بندگان و ما مسئول هستیم. 
وی در این مراسم که همزمان با آخرین روز از هفته دولت با حضور مردم مسئولان و کارکنان دولت در مسجد قائمیه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به رخدادهای سال 1360 تصریح کرد: در ابتدای سال مضمون پیام امام خمینی(ع)  وحدت کلمه و اخوت ایمانی و عودت به آغاز نهضت بود.
احمدی خاطرنشان کرد: سال 1360 در تاریخ انقلاب اسلامی ایران از ویژگیهای خاصی برخوردار است و این سال یک فراز تاریخی برجسته در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس افزود: اوضاع کشور در اثر شرایط انقلابی جامعه، جنگ ایران و عراق و فعالیت گروه‌های سیاسی مخالف ملتهب بود و این در حالی بود که نیروهای لیبرال به سرکردگی بنیصدر و ضد‌انقلاب فضای جامعه را بی‌ثبات می‌کردند.
وی ادامه داد: شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و یارانش در هفتم تیر و ترور شهیدان دستغیب، فکوری و مدنی باعث وخیم‌تر شدن اوضاع شد ولی وجود امام (ره) باعث عبور از این وقایع سیاسی شد.
وی تصریح کرد: با توجه به نقش بنی‌صدر در ایجاد اختلاف بین صفوف نظام و همراهی او با نیروهای معاند از مقام ریاست جمهوری خلع شد و بعد از انتخابات حکم شهیدرجایی همزمان با شبهای قدر تنفیذ شد اما دیری نپایید که انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران و شهادت رجایی و باهنر و رهبران، وزرا و مسئولان دولت در هشت شهریور ضربه سختی به نظام وارد کرد اما امام (ره) توانست آن را با کمک ملت مهار کند.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: ولایت‌پذیری ملت و مقاومت بزرگان صفوف ملت را منسجم‌تر می‌کند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول